Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

22 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Yoruldu gözlerim

Yoruldu gözlerim
 

Resim: Saklıkent/ Fethiye


Usandım artık gülüm beklemekten 

Sensiz geçen günüme gün eklemekten 

Gelecekmişsin gibi ümitle bakarken 

Yoruldu gözlerim yolunu gözlemekten 

Nedir gülüm senin bu kararsızlığın 

Olmadım ki ben senin helalsizliğin 

Bilmelisin canım yeter beklettiğin 

Viran ediyor beni umursamazlığın 

Kül olup sönmesin yanan közlerimiz 

Kavuşsun bu acı çeken yüreklerimiz 

Gel derman olalım tutuşan yüreklere 

Yerine gelsin verdiğimiz o sözlerimiz 

Sanma ki yalan söyler benim sözlerim 

Türkmen soyundan saralardır özlerim 

Tırmanmaktan kalmadı artık dermanım 

Çıkamadım yokuşunu kesildi dizlerim. 

 

Adem Güngör Muğla/ Fethiye 

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..