Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Yoruldu mu ellerin?

Bir şey var içimde
Garip ama
Çok uzun zamandır tanıyor gibiyim onu
Sesi tanımadık ama , yüzü...

Bir şey var içimde
Hoş ama
İçime bile söyleyemiyor ne olduğunu
Bilemiyorum ne olduğunu ama , adı...

Biri var karşımda
Hep gülüyor ama
İçten içe ağlıyor mu acaba
Elleri titrek ama, kalbi...

Bir şey var içimde
Adı aşk mı bilemiyorum
Ne adını koyabiliyorum
Ne elini tutabiliyorum

Bir el var önümde,
Bana mı uzanıyor göremiyorum
Ne tutabiliyorum o eli
Ne de gitmesini istiyorum
İstiyorum ki dursun o orada hep,
Ne zaman yorulsa elim ona uzansın.
Ama haklı ya,
O da bir el nihayetinde
Yoruluyor sonunda
Tutmakta tereddüt ediyorsan
Tutma şimdi diyor bana.

Sen orada mı kalacaksın acaba ,
Diyorum içimden
Duyamıyor tabi
Dedim ya
En nihayetinde bir el o da
Gitti sanıyorum
Ya da sandığımı mı sanıyorum?
Bilmiyorum.
Ama yorulduysa
Gitmekte haklıdır
Diyorum.
Ya da dediğimi sanıyorum
Bilmiyorum.

 
Toplam blog
: 17
: 312
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

22 Kasım 1990 doğumluyum. Yazmaya, çizmeye hevesli bi yapım var. Tabi herşey hevesle bitmiyor yetene..