Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Yoruldum

Yoruldum
 

Yıllardır kuryan çöllerimde yaz yağmuru ol dedim,

Yeşersin bu ten bu vücutta can bulsun

Aradığım özlemlerim cennetinde son bulsun,

Demir atsın vuslatlarında yansın kavrulsun

Gelirse cefalar senden gelsin yeterki bitmesin

Gelmedin, gelemedin umutsuzluklarında kayboldum.


Duygularımın şelalesi olmasanda can suyum ol dedim

Oysa, sen kuruyan göz pınarlarımda damla oldun,

Her gün, her gün bıkmadan yeşerttiğim umutlarımı

Her geçen günün sonunda kış ayazlarınla dondurdun

Kırgın yüreğim, bitimsiz sevgimle hep bekledim

Gelmedin, gelemedin sensizliklerde yoruldum.


Canda canan ol, güz bahçemin bülbülü ol dedim.

Soldurdun güllerimi, susturdun konuşan dillerimi

Susturdun, kırık dökük senli atan bu yüreğimi.

Bilinmezliklere gönderirken sen beni

Değmezmişsin, anladım sevgi kırıntılarıma bile

Gelme artık sevgili, senli sensizliklerde beni öldürdün…


18/04/2007 ANKARA


S.ELDEMİR

 
Toplam blog
: 20
: 909
Kayıt tarihi
: 19.07.07
 
 

1963 doğumlu, Anadolu Üniv. İşletme Fakültesi mezunuyum. Kamuda orta düzey yönetici olarak çalışı..