Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '19

 
Kategori
Deneme
 

Yorulmak Dinlenmek Yanlış

Maraton mu koşuyorsunuz niye yoruluyorsunuz ki? Benim anladığım hayat insanı yormaz, sizinki hayat değil. İdeal bir hayatta bunlar yok ama siz olsun diyorsanız o başka.

Böyle bir düşünceyi savunmak zor çünkü dünya böyle değil; ama ben yorulup sonra da dinlenmek zorunda kalmayacağımız bir hayat şeklinin olabileceğini düşünüyorum.

İleri teknoloji ve bilimin olduğu yerlerde insanlar daha az yoruluyor; demek ki kastettiğimiz hayata giden yol buradan geçiyor.

Yani biz bunları yine konuşalım da bir gün böyle bir dünya kurulursa “Biliyorduk zaten” deriz.

Hatta bugün bile normal bir yaşam insanı yormaz, normal bir yaşamımız olmadığı için yoruluyoruz. Örneğin ben bir yazımda “Her gün yürüdüğümüz yolları düz yapalım” dedim, niye yokuş çıkalım ki.

Bir yere yetişmek zorunda kalıyoruz, yetişmek ne ya! Hiçbir şeyin saati zamanı olmasın kardeşim. Ne zaman gidersek işimiz olsun. Hele de geç kalmak! O kadar saçma bir konu ki! Sporcular, dans edenler filan yorulsun o işten para alıyorlarsa, bir de dağları gezenler; başka aklıma bir şey gelmiyor.

İş dedikleri bir mesleğin icra edilmesi, yorulacaksak mesleğe sanata ne gerek var alırız elimize kazmayı küreği… Yani değişen dünya ile iş tanımında da değişiklik olmalı.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..