Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '09

 
Kategori
Blog
 

Yorum-cevap meselesi

Yorum-cevap meselesi
 

Yorumunuza cevap verecek vaktim yok...


Beni oku !

Bana yorum yaz !

Ama ben onları okurum veya okuyamam, zira vaktim kısıtlı hemen yayına alırım ama hemen cevap falan beklemeyin. Ne zaman keyfim olursa o zaman o kıymetli cevabımı veririm ! Bu şartları kabul eden bana yorum yazsın !

Bunu ben demiyorum tabii ki, bazı arkadaşlar bunu bir alışkanlık haline getirdi. Bakıyorum yorumum yayınlanmış ama cevap yok...Doğal olarak cevabımı merak ediyorum ve yine doğal olarak sayfaya girip bakıyorum ama hala yok !

Hani bu saatler içinde olsa yine kabul edilebilir ama günler geçiyor hala cevap yok !

Bazı dostlar bunu defalarca yazdı ama hala ısrar ediliyor. Madem ki vaktiniz yok cevaplamaya o zaman yayınlamayın kardeşim... Ama illaki yorum yapıldığını göstermek lazım biran önce yayınlayalım da nasılsa keyfim gelir bir cevapcık attırıveririm ...

Bundan sonra bu arkadaşlara yorum yazmayacağımı buradan açıkça ve kararlılıkla beyan ediyorum, saygılarımla...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..