Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '11

 
Kategori
Blog
 

Yorum kardeşliği

Yorum kardeşliği
 

Blog kategorisinin kendine has özellikleri var. Blog’un belli bir okuru da var. En çok yorum yazılan yazılar da Blog kategorisinde yazılan yazılara oluyor. Bazı yazarların işi gücü yazı yazmaktan çok yorum yazmak.  

 

Bazı yazarlar yazı gibi yorum yazıyorlar. Bazıları ise tek cümle bile olmayan cümleler kuruyorlar. Bazı yazarlar da yorum sayısı çok oldun diye bu yolu tercih ediyorlar. Bana göre doğru değil. Doğru kabul eden yazarlar, arkadaşlarının yorum sayısını çok göstermek istiyorlar.  

 

Çok yorum alan yazı ödül mü veriyorlar? Bana yarım cümlelik 10 kadar yorum yazan olsa, dalga geçildiğimi zannederim.  

 

Çok anlamlı yorumların yanında bazı yazarlarımız çok sert yorumlar yazıyorlar. Bunların arasında kişisel bir husumetin olduğunu zannediyorum. Sertlik olmasına ben başka türlü anlayamam. Yanılıyorsam, özür dilerim.  

 

Belli yazarlar belli yazarlara yorum yazıyor. Blog kategorisinde alışkanlık olmuş. Ben buna Blog’da yorum kardeşliği diyorum.  

 

Yorum yazmak iyi, ama yorum sayısı artsın diye kısa kısa yazmak iyi değil. Ayrıca yorumları chat biçimi gibi görmek kötü.  

 

Yorum kardeşliği ile destek bulanlara ve yazılarının beğenildiğini zannedenlere kolaylıklar.  

 
Toplam blog
: 57
: 1028
Kayıt tarihi
: 22.09.10
 
 

40 yaşını çoktan geride bıraktım. İnsan, 40 yaşından sonra azar demiş atalarımız. 40 yaş bende farkl..