Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

Yorum manyağı yapmak

Yorum manyağı yapmak
 

..


Bir blog okunur, yorum yazmaya gerek varsa yazılır.
Zorlamayla yazılmaz.
Hadi bir yorum yazdın, kutu yetmedi. Fazlalıkları temizle. Kutuya sığdır.
Aynı bloga, neden 10 tane yorum yazıyorsun? Çetleşme yeri mi bura?

Birkaç blogunu okuyup sevdiğim, şiir kitabı çıkaracak blogdaşıma bir şeyler yazmak istedim. Fakat, çocuk lüzumsuz yorum bombardımanına uğramış... Yazmadım ben...
Bir yazarımızı sevmek, yorum adedini arttırmak gayreti değildir. İki cümleyle yorumunu yap.
Adama 60 yorum gelmiş,15 tanesi aynı kişiden. Normal mi?

Burada kimseye , şu veya bu sebepten madalya takılmıyor.
Burası bir dershane..
Kitap bastıranlar da var.
Kitabını referans kullanıp iş bulan da.
Bana karikatür sergi teklifleri geliyor. Hazırladığım anda Türkiye'yi dolaşacak.
Üniversite veya vakıf... Satılanın parasını ben almayıp hibe ederim.
Kolumda altın bilezik olduktan sonra evelallah aç kalmam.

Bendeniz cennet kuşunu "yorum manyağı" yapmayın.
"Yorum" kısmı çeşitlilik ve ayrı fikirlerin platformu..

Bir bloga uzun bir cevap yazmaktansa, ayrı bir blog yazıp, link vermek evlâdır.
Adım Hıdır, fikrim budur.
Sürç-ü lisan ettiysek, affola..

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..