Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '13

 
Kategori
Blog
 

Yorum Yazan İnsan, Size Küfür Ederse Nasıl Bir Tepki Koyarsınız?

Yorum Yazan İnsan, Size Küfür Ederse Nasıl Bir Tepki Koyarsınız?
 

Kötü söz sahibine aittir... Demiş, atalarımız


Yazımın yayından alınmasından dolayı çok üzülmüş,   artık yazmayacağımı  sadece yorumlarla  bu sayfada bulunacağımı  açıklayan bir yazı yazmıştım.  Daha sonra,  gerek yorumlarda  gerekse  tekrar yayına alınan  "Biz adam olmayız" adlı yazımın  altındaki yorumlar bölümünde , bu kararımdan vazgeçtiğimi ve  nedenini izah ettim.  Bir kez daha  yayından alınan bir yazım olmuştu,  bunda da içerik olarak  bir  hata bulunduğunu düşündüm ve üzüldüm.  Mutlaka her yazar arkadaşım,  emeğinin boşa gitmesinden dolayı aynı üzüntüyü duymuştur...   Yönetim,  MSN'ime   " Noktalama işaretlerinden sonra yeterince boşluk koyarak  yazınızı yeniden yayına verin"  şeklinde bir ileti  göndermiş.  Ben de, içerik olarak  sakıncalı  görülmediğinden dolayı,  tekrar yayına verdim,  yazmama kararımdan vaz geçtim.

Bu konuda beni yüreklendiren,katkıda bulunan  tüm arkadaşlarıma  saygı  ve  sevgilerimi iletiyorum yeniden...

Biz adam olmayız  derken  Aziz Nesin ne denli  haklıymış,  yaşadıkça görüyoruz.  Şükür ki,  azınlıkta da olsalar,  adam gibi adamlar  yani  İNSAN  gibi İNSANLAR  da   var  ...  Onlar sayesinde ,  bu  gezegen  hala  dönüyor...

Aslında,  hiç olmazsa bir süre yazmama kararı almıştım,   en azından bayram sonuna kadar... Bu yazıyı  neden mi yazdım...   Eğer şu anda  bu yazıyı  okuyorsanız  bir  zahmet "Hoşça kalın"  başlıklı  yazımın  altındaki ;   cevap  yazmadığım   bana  hakaret eden  o  yorumu  da  okuyun.   Ve  eğer  vaktiniz  olursa  başlıkta  sorduğum  soruyu  , bu yazımın veya "Hoşça kalın" ın  altındaki  yorum bölümünde cevaplayın, bir zahmet...  

O  kişi  hakkında,  gereken  işlemleri   yapmadan  önce  sizin düşüncelerinizi  almak  istiyorum...

Şimdiden teşekkürler,  saygılar...

Bayramınızı kutlar;  bayram günlerinizi huzurla,  sağlıkla,  sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi dilerim...

 
Toplam blog
: 307
: 1382
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

Emekli Türkçe öğretmeniyim.Şimdi Marmara Üniversitesi bünyesinde bulunan, Atatürk Eğitim Enstitüsü ..