Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

Yorumlara cevap vermemek olur mu?

Yorumlara cevap vermemek olur mu?
 

Bloglara yazılan yorumlar okuyan arkadaşın yazarla o yazıyla ilgili olarak hissettiklerinin bir göstergesi. Dışa vurumu. İnsanlar genelde de buradaki blog yazarı arkadaşlarımız yazılarımızı okuyarak bize yorum yazıyorlar. Bu yorumlara da bazen kısa bazen uzun yanıtlar vererek hem arkadaşımızın yorumuna teşekkür etmiş oluyoruz hem de onunla bir paylaşıma giriyoruz.
...
Blogda ilginç bir şey dikkatimi çekti. Televizyondan da tanıdığımız başarılı haber spikeri ve şu anda da öğretim görevlisi olarak çalışan değerli blog yazarı sayın Seçil Erus hiç bir yoruma cevap vermemiş. Vermiyor. Ben buna saygı duyuyorum. Bu kendisinin tercihidir. Ama yine de sayın Erus'a hatırlatmak istiyorum. Bu yazılara yorum yazan insanlar size beğenilerini teşekkürlerini sunarken sanıyorum en azından gösterdikleri ilgiye de bir teşekkür bekleyebilirler. Çünkü genelde blogda yaptığımız tüm yorumlar cevaplandırılır. Bu kural değildir ama bir blog geleneğidir.
...
Bu yazımdan amacım kesinlikle sayın Seçil Erus'u eleştirmek ya da yermek değil. Ben Seçil Erus'u blogda ilk gördüğümde hemen fotoğrafından tanıdım, sevindim ve o heyecanla kendisine mesaj yazarak "hoşgeldiniz" dedim. Kendisi gerek televizyondaki başarılı haber sunumları gerek kariyeri, gerekse gerçekten kaliteli yazılarıyla gerçekten bloğa çok şeyler katıyor.
...
Ama ben burada hatırlatmak istiyorum. Öneride bulunmak istiyorum. Bizim için yorumlar çok önemli. Bir arkadaşımızın bir bloğa yorum yazması o blogdan etkilendiğini, bir şeyler aldığını gösterir. Ve bu beğeni yoruma yansır. Bu yorumun bir karşılık bulması da bana göre blog yazarının yorumu yapana bir jesti, paylaşımıdır.
...
Sözlerimi tamamlarken ben Seçil Erus'a yeniden hoşgeldiniz diyorum. Yorumları cevaplandırıp cevaplandırmamak elbette kendi tercihi ama ben de demokratik hakkımı kullanarak kendisine bir öneri sunmuş oluyorum. (Yahu ben ciddi de olabiliyor muşum bu arada. Akıllanıyorum galiba...)



 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..