Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Yorumlara yanıt konusunda önerilerim var

Yorumlara yanıt konusunda önerilerim var
 

Bu sabah yazılarımdan birine gelen bir yoruma yanıt yazdım. Yazıp gönderdikten sonra yazmayı unuttuğum birşeyler olduğunu farkettim. Yeniden yorumlar sayfasına girdim. Yoruma yanıt yazmak için bastığımız (C) düğmesi duruyordu. Ancak üzerine tıkladığımda bir uyarı penceresi geldi.

“Bu yorumunuza daha önce cevap yazmışsınız. Lütfen cevap vermek için farklı bir yorum seçiniz”

Ben de yoruma eklemek istediklerimi bir yorum yazıp gönderdim. Bu yöntem sorunu çözmek için kestirme bir yol.

ÖNERİLER

Yorumlar ve yanıtlar konusunda önerilerim olacak.

1. Yorumlara birden çok yanıt yazma olanağı tanınsın. Her yanıtın başında tarihi ve saati yeralsın. (Bir yoruma verdiğimiz yanıta daha sonra bir açıklama yapmamız gerekebiliyor veya zaman için değişenler oluyor. Hatta o konuda farklı düşünmeye başlayabiliyoruz.)

2. Yorumlara yazdığımız yanıtları silme şansımız olsun. (Birkaç kez yazdığım yanıtta o kadar çok yazım hatası vardı ki, onları düzeltemediğim için yorumu da silme zorunda kalmıştım.)

Ankara, 19-Ocak 2008


 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..