Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

06 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

Yorumlarınız 1000 harfi geçmesin

"Yorumlariniz bin karekterden fazla olamaz..." demislerdi.

Bende yeniyim.

Radikal'de her yoruma puanda veriyorlar!...

Yazayim dedim.

Yaziyorum.

Vatan kurtarir gibi.

Daha derdimizi yeni yeni anlatmaya baslamisiz...

"Bin karakter limitini astiniz!..."

Kes. Duzelt. Cikar...

Edebiyat Ogretmenimiz Mustafa Bey aklima gelirdi:

"Kompozisyonlariniza bir goz atin. Cizin bazi cumlelerinizin ustunu. Bakin anlam degisiyor mu?..."

Mubarek; sanki ufakdan bir yorum yazmiyoruzda, Sivas Lisesi'nde Mustafa Bey'in kompozisyon dersindeyiz?...

***

Eger, 1998 de bilgisayarin basina oturduysam, Radikalde o donemlerde yorumlara puan vermeye basladi ise, bende yorum yazmaya o zamanlar baslamisim.

Bin karakter limitli...

Once yaziyorum.

Sonra montaj...

"Bin" e denk getirince gonderiyorum...

***

Sonra?

Milliyet Blog icat oldu.

"Yaz" emrini aldik ama; onca senenin aliskanligi var?

1000 karekteri gecemiyoruz!...

Gecersem, kazara, telaslaniyorum.

***

Ahaaa!...

Yine gectik?...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..