Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '09

 
Kategori
Rüyalar
 

Yorumluyorum rüyaları

Yorumluyorum rüyaları
 

Ne kadar yanlış anlatıldı rüyalar şimdiye kadar, onlarca kitap basıldı rüya tabirleri başlığı altında, her sembolün tek bir anlamı varmış gibi, yılan düşman demek, köpek dost demek, kedi sinsilik demek... Yeryüzünde yaşayan milyonlarca insanın rüyalarının yorumu da aynı demek. Ne kadar basite alındı rüyalar, hayatımızda ki tıkanıklıkları keşfetmemize yarayan güzelim rüyalar, tanrının mesajları rüyalar. Evet tanrının mesajları rüyalar, çoğumuza olmuştur bazı rüyaları tekrar tekrar görürüz, o mesajı almamız için tanrı tarafından sürekli uyarılırız, mesajı alalım ve alalım ki neyi yapmıyoruz ya da neyi yaparsak hayatımızda değişikliklere, gelişime yer açmış oluyoruz, gözümüzü açmak için, farkındalığımızı artırmak için tekrarlandı rüyalar...

Rüya görmek, rüyayı hatırlamak ve rüyayı yorumlamak ama en önemlisi yorumlanan rüyayı hayata geçirmek. Yorumlanmış ve hayata geçirilmemiş bir rüyanın hiçbir anlamı yoktur, anlamlarını hayata geçirdikçe ruhsal olarak iyileşme yaşarız, hayatımızdaki tıkanıklıkları açarız. Her insan bir amaç için gelir dünyaya, eğer yaptığımız işte mutsuzsak ya da ne yapacağımızı bilmiyorsak niyet edebiliriz rüyalar aracılığıyla "Hayat amacım için ne yapmam lazım" sormalıyız rüyaların geldiği kaynağa yani tanrıya... İnanın cevap alıyoruz herkes alıyor ama sadece doğru yorumlamıyoruz ya da inanmamayı seçiyoruz. Aslında yaşamımızda ki, gün içinde ki tüm olumsuz yanlarımızı söylüyorlar bize sadece gündüz kullandığımız dilden farklı bir dille... Ölüm görürdüm anlardım yeni başlangıçları, mutfak gürürdüm sürekli mutfak, yemek yapardım anlardım ki yaratıcılık sıkışmış biryerlerde bardak dolmuş ve hayat bana birşeyler yap diyor ve buluyorum hayat amacımı ve yorumluyorum rüyaları, yetmiyor yine yetmiyor herkese yardım etmek istiyorum ve herkese kucak açıyorum ve söz veriyorum mesajın kaynağına "benden yardım isteyenin yanındayım". Hep bisiklet görüyorum anlıyorum hayatı keyifle yaşadığımı ve yolumun doğru olduğunu... Yorumluyorum rüyaları

 
Toplam blog
: 19
: 1051
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi İşletmeyi yarım bıraktım, evliyim ve bir çocuğum var. İlgi alanım rüya..