Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '08

 
Kategori
Haber
 

Yorumsuz

Aşağıda alıntı yaptığım köşe yazısı, 16.11.2005 tarihinde vatan gazetesinde yayımlanan sayın Zülfü LİVANELLİ 'ye ait bir yazıdır.

Yazı yoruma açık.

Bir ülkeye ışık tutacak elbette o ülkenin sahip olduğu okumuş, bilgili ve aydın insanlarıdır. Ülkeler onların sayesinde kaderlerini çizerler.

Benim anlayamadığım bu tarifi vermek o gün için daha mı kolaydı? Yakın zamanda yaşadıklarımızı düşünecek olursak, yazılanları yaşamadık diyemeyiz gibi. O zaman ben soruyorum.

Hocam şimdi neredesiniz?

Yazıyı sizlerin de yorumlarınıza sunuyorum.

Saygılarımla...

Türkiye'de rejimin değişeceği tarih

Ortalıkta garip ve herkesin yorumlamakta güçlük çektiği rüzgârlar esmekte. AB, Şemdinli olayları, Van, Kıbrıs, kapkaç, türban, hükümetle devlet arasındaki gerginlikler, en Kemalist unsurlardan gelen ordu eleştirileri...

Ortalıkta garip ve herkesin yorumlamakta güçlük çektiği rüzgârlar esmekte.

AB, Şemdinli olayları, Van, Kıbrıs, kapkaç, türban, hükümetle devlet arasındaki gerginlikler, en Kemalist unsurlardan gelen ordu eleştirileri... Acaba bütün bunlar büyük bir değişimin, büyük bir altüst oluşun habercileri mi?

Eğer böyle bir değişim olursa ne zaman ve ne yönde olur?

Sevgili okurlarım, herkes gibi ben de bu soruları kendi kendime sorup duruyorum ve ne yazık ki olayların on üç yıl önce öngörmüş olduğum biçimde geliştiğini görüyorum.

Türkiye bir ulus birliğinden hızla uzaklaşıyor ve dinciler-milliyetçiler-Kürtler olarak üçe ayrılıyor.

Beceriksiz yöneticiler, muhteris siyasetçiler ve aklıevvel iktidar sahipleri Türkiye'yi bu duruma getirdiler işte.

Peki bundan sonra neler olabilir derseniz; size dönüm noktasının 2007 Nisan ayı olduğunu söyleyebilirim.

Eğer o zamana kadar olağan dışı gelişmeler olmazsa, AKP 2007 yılında Çankaya'ya istediği kişiyi oturtacak.

Devleti ve Türkiye'yi ele geçirme operasyonunda son aşama da böyle tamamlanacak.

Düşünsenize, Çankaya'da Sezer yerine bir AKP'li oturduğu zaman YÖK de değişecek, Anayasa Mahkemesi de, diğer kurumlar da.

Devlet kadrolarına yapılan atamalara hiç itiraz edilmeyecek.

Hükümetin Meclis'ten emirle geçirdiği yasalar derhal onaylanacak.

Ve Türkiye, AKP'nin istediği düzen ne ise o düzene geçmiş olacak.

Okullarda yeni kuşaklar bu düzene göre yetiştirilecek, radyo televizyon yayınları buna göre ayarlanacak ve tabi İstanbul sermayesi ile eski solcu-yeni liberal yazarlar bütün bu gelişmelere alkış tutacak.

Uluslarüstü irade Türkiye'de laik cumhuriyetin sona ermesini istiyor.

Bize biçilen rol Ortadoğu'da, Batı çıkarlarını koruyan bir islam ülkesi olmak.

Bu rolün oynanmaya başlanacağı tarihi Nisan 2007'dir.

Bu köşede sizlere şimdiye kadar "imtiyazlı ortaklık "tan tutun da "üç kutuplu Türkiye"ye kadar aklımın erdiği ve öğrendiğim her gerçeği duyurmak istedim.
Hepsi doğru çıktı.

Şimdi, bu yazıdaki öngörülerimde yanılmış olmayı çok istiyorum.

Ama ne yazık ki görünen köy kılavuz istemiyor.

 
Toplam blog
: 10
: 930
Kayıt tarihi
: 08.08.08
 
 

1967 yılında Afyon iline bağlı Emirdağ ilçesinde dünyaya geldim. Çocukluk yıllarımı Elazığ'da geçird..