Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yorumsuz

Yorumsuz
 

Anlayamadim, daha önce de hic haberim olmadi ve saskinligimi sizlerle paylasmak istedim. Su anda evde bilgisayarin basindayken disaridan müzik sesleri duydum. Hee...türkceye benzeyen müzik sesi...hayrola... bir tahminde bulunamadan neler oluyor disarida diye kalktim pencereden baktim. Hemen önümüzde ki caddede bir minibus arkasinda özel bir arac icinde siyah sacli esmer yabanci tipli insanlar, arkalarinda 40-50 kisi ellerinde sari bayraklarin ortasinda Abdullah Öcalan'in bir portresiyle sessiz ilerliyorlar müzik esliginde.

Müzigin sözlerini tam secemedim ama türkce sözcüklere benziyordu. Yürüyen insanlarin arkalarinda bir polis motorsikleti, onun arkasinda polis minibusu ve ardinda yanilmiyorsam 4-5 tane polis otomobili yavas, yavas ilerliyordu. 1-2 dakika icinde görebildiklerim bunlar.
Internette arastirdim bizim bölgede bu yürüyüsle ilgili herhangi bir habere rastlarmiyim diye, birsey bulamadim.



Sevgiler-saygilar Mine

27 Augstos.2007 / Orta Avrupa saati: 17:00
 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..