Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yosma – Osmanlı’da Kaldırım Serçesi Kitabımı Neden Yazdım…

Yosma – Osmanlı’da Kaldırım Serçesi Kitabımı Neden Yazdım…
 

Yosma – Osmanlı’da Kaldırım Serçesi


Bu kitabı yazdıktan sonra birçok kişi yazacak konu mu bulamadın bunu yazdın dediler.
 
Şaşırdım.
 
Ben Araştırmacı Yazarım. Toplumun her kesimindeki insanların hayatlarını yazmak durumundayım. Eğer ibretlik bir şeyi yazıyorsam daha iyi, daha çok okunmalı, ibret alınmalı, ders olarak görülmeli.
 
Küçücük yavrularımızı gözümüzden bile sakınırken zalimlerin elinde oyuncak olmamaları için nelere dikkat edeceğimizi anlamalıyız.
 
Elbette biliyoruz lakin bir iki kelime, bir iki cümle, yaşanmış hayatlardan alınacak birkaç ders olsa fenamı olur.
 
Sadece kişisel Gelişimle ilgili kitapları okuyarak kendimizi yetiştirmek istiyorsak, Amerika’yı her gün keşfetmeye gerek yok o nasıl olsa keşfedilmiş.
 
Yaşanılmış zalimlikleri bilirsek daha bir tedbirli oluruz ve dahi o zavallı kadınların hayatlarının hiçte sanıldığı kadar kolay olmadığını görürüz.
 
Kimse böyle bir bataklığa kendi rızası ile düşmez. Düşürülür ve çırpındıkça batar, batmamak için yanlışlar yaptıkça daha bir dibe vurur.
 
Yosma-Osmanlı’da Kaldırım Serçesi gerçek anlamda eziyet çekmiş kadınların hikayesi.
 
Onlar doğdukları zaman Yosma değildiler.
 
Ailelerinde hiç Yosma yoktu.
 
Onlar kaçırıldılar, onlara taciz edildi. Onlar dövüldü, aç bırakıldı ve en aşağılanma tavrı ile yaralandılar.
 
Zalimler elbette cezalarını çekecekler.
 
Bu masum yavruları böyle bataklıklara düşürenlerin cezasını Allah’ım vermeyecek mi? Verecek elbette.
 
Para için yapılan bu zulümlerin hesabını verecekler hem bu dünyada hem esas dünyada.
 
Birilerinin toplumun her kesimindeki kadınların hayatlarını yazması gerekirdi.
 
Ben, eskilere gittim ve yazdım.
 
Sanıyorum yine devam edeceğim ve bu zamanda da bataklığa düşmüş ya da düşürülmek için uğraşanlara karşı gelecek tedbirleri daha bir araştıracak, yetkililerle konuşacak, dinleyecek ve yazacağım.
 
Ben gazeteciyim ve kadın haklarının, insan haklarının olması gerektiğine inanan ve bu konuda elimden geldiği kadar uğraş veren bir kadınım.
 
Allah kalpleri kinle mühürlenmiş, zavallıları bataklıklara sürükleyen bu insanların yüreklerine acısın.
 
Onların iki cihanda da yüzleri kara olacak.
 
Nazan Şara Şatana
 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....