Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Youtube' un en seksi kızı

Youtube' un en seksi kızı
 

İnternet dünyasının devleri arasında gösterilen ve yayınlanan videoların, binlerce kişi tarafından izlenildiği paylaşım sitesi; Youtube yine dillere dolandı.
Bu sefer bir İngiliz gazetesinin yapmış olduğu: " Youtube' un en seksi kızı " yarışması dünya gündemini salladı(!)
Gazete en fazla görüntülenen videolara sahip aday kızları ortaya çıkararak, okuyucular arasında oylama yapılmasını sağladı.
Adaylar şunlardı:

Melissa Theuriau: Fransız haber spikeri, 1 milyondan fazla görüntülenmiş.

Stephy: On dokuz yaşındaki Amerikalı güzelin dans videosu, 750 bin kez izlenmiş.

Elisabetta: İtalyan televizyonunda, bir oyun yarışmasının sunucu; 250 bin kez izlenmiş.

Stefy: Yirmi iki yaşındaki Kanadalı genç kızın iki buçuk dakikalık striptiz görüntüsü, 650 binden fazla izlenmiş.

Kalee: En popüler Youtube kızıymış. Yer aldığı klip 1,5 milyondan fazla izlenmiş.

Abbe: 21 yaşındaki Amerikalı güzel. 700 bin kez izlenmiş.

Bikinili Gizemli Kız: Hawai sahilinde yaptığı seksi dansla görüntülenen bir sarışın. Kim olduğu bilinmiyor 150 bin kişi tarafından izlenmiş.

Gizemli Kırmızılı: Amerikalı model. Kırmızı tişörtüyle yaptığı seksi dansla 100 binin üzerinde izlenmiş.

En çok izlenilenlere bakıldığında ortak bir nokta ortaya çıkıyor. Evet bildiniz SEKS. Kim ne derse desin seks izleniyor. Cinsellik prim yapıyor. Açık saçıklık ilgi çekiyor. Sadece bizde mi? Hayır değil. Örnekleri görüyoruz işte. Dünyanın çeşitli yerlerinde insanların akıllarında olan bir numaralı olgu seks. Bu zafiyetten nemalanmak isteyen uyanık xx kromozomlu dölütler fırsatı kaçırmıyor. Helal olsun onlara, gemisini yürüten kaptandır!

Salla popoyu gitsin. Memeler fora. Şuh bakışlar. Baştan çıkarıcı tavırlar. Kanmaya meyilli kitle; hazır ve nazır nasıl olsa. Edep, erkan, erdem, ahlak, işsizlik, savaş, açlık da çekilir dert değil. Seçelim Youtube' un en seksi kızını güzelleşelim. Libidolar tavan yapsın. Değme gitsin, zevkten dört köşe tenasül organlarımıza.

Merak ediyor musunuz kim seçilmiş, yoksa bize ne diyenlerden misiniz? Yine de söyleyeyim sonucu: Yüzde 72 ' lik bir oyla Fransız spiker Theuriau en seksi kız seçilmiş. Fransızca duymak insanları etkiliyor demek. Her ne kadar bizim Almanca' yla daha fazla yakınlığımız olsada(!) günümüzde bilinmemesine rağmen Fransızca daha tahrik edici bir dilmiş demek ki?!

Masabaşı güzeli nasıl seçildi diye de soruyor musunuz? Hadi bunu da söyleyeyim. Tatil yaparken üstsüz yakalanması popülaritesini arttırmış bu Fransız spikerin. Yakında kasetleri ortaya çıkarsa şaşırmayın. Olağan ritüeller işte.

Faydalı ve yararlı bir yazı yazmanın mutluluğunu yaşıyorum çok sevgili okuyucularım. Noktalama işaretlerine dikkat ettim. Asla soru edatı -mi ' yi birleşik yazmadım. Noktadan sonra büyük harfle başlamayı unutmadım. Özel isimleri de büyük harfle yazdım. Anlamını bilmediğim kelimeleri entellektüel görünmek için yazmadım, gerçekten anlamını biliyorum. Ekleri doğru yazarken, konuştuğumuz gibi yazmadım. Biliyorumki konuşma dili ne olursa olsun, yazı dilinde İstanbul Türkçe' si esas alınır!

Şu an okuyucu sıkılmış ve yavaş yavaş sayfayı kapatma düğmesine eli gitmiş olabilir. Ama durun seks üzerine müthiş tüyolar birazdan. Yazının başı ile sonu birbirini tutmuyor diye hayıflanıyorsanız. Üzgünüm. Malı mı satmak için reklam almak zorundaydım. Youtube kızlarından daha iyi malzeme bulabilir miyim? Güzellikse güzellik, seksilikse seksilik. Allah özene bezene yaratmış.

Hadi ben de itiraf ediyorum, bir iki tanesinin videolarını izledim. Etkilendim mi? Orası şüpheli, beni var eden saygıdeğer okuyucum. Yazarınız size hizmette bulunabilmek için; cıbıldak hatunları izleyerek tahrik olmayı başaramadı ama erkek videolarını izledikten sonra etkilerinin ne olduğunu yazacağı, uzun bir yazı dizisi hazırlamayı listesine almış bulunuyor. Eee" Hizmette sınır yoktur" demişler değil mi?

Bu yazının özü nedir derseniz?! Şöyle demek mümkün: Havaların ayarı bozuluyor, sizin ayarınız bozulmasın. Sıkı sıkı giyinin. Kuşlara ve kedilere yiyecek vemeyi unutmayın. Duvar kenarına çöp dökmeyin. Döken ne olsun? Tamam ondan!

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..