Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

28 Ekim '09

 
Kategori
İnternet
 

YouTube Camii Cüppeli Ahmet Hoca Vaazı (1)

YouTube Camii Cüppeli Ahmet Hoca Vaazı (1)
 

YOUTUBE


Youtube denince aklıma hemen ''Cüppeli Ahmet Hoca'' Geliyor...

Neden derseniz, Youtube'u bir ziyaret esnasıydı. Ahmet Hoca'nın vaaz saatine denk geldim.. Hoca söyledi ben yazdım.. Tabii ki de size anlatmak için... Evet. Cep telefonu nasıl kullanılır hep birlikte öğrenelim mi?

Söz Cüppeli Ahmet Hoca'da:

Bak şimdi benim telefon çalıyor.
Nasıl çalıyor benim telefon?
Cik cikk cikkkk.
Kuş sesi.
Şimdi demin namazda bir tane çaldı.
Müzik.
Olmaaaz müzik.
Sakın cep telefonlarınıza en ufak bir ensturuman koymayın!
Namaza duruyorsunuz.
Unutuyorsunuz.
Unuttuktan sonra başlıyor.
Başlayınca ne oluyor?
Efendim.
İnsanların namazını ihlal ediyor.
Yani şarkıyla namaz kıldırıyor size.
Olmaz öyle.
Recai dede vardı. Allah rahmet eylesin. Mübarek bir zattı. Kaptan abi. Allah tekrar rahmet eylesin.
Ramazan davulcusu bile yav dedi Recai dede..
Davulcu geldi. Evde bi çalıyor bi çalıyor sahur vakti.
Bembeyaz sakallı mübarek. Benim bile az kalsın göbek atasım geldi dedi..
Yani şimdi milleti namazda hoplatırsınız yani.. Sakın.
Efendi Hz. yanında bir çalsa. Hemen değiştir onu.
Efendi Hz. yanında bir çalsa. Hemen. Ihnnnggg. Değiştir onu.
Sakın müzikli şey koymayın!
Bu ne iştir ya.
Namaza duruyoruz oyun havası çalıyor..
E hocam ben kapatırım.
Kapatırsan da koyma!
Çünkü unutursun.
Peki hoca efendi. Allahu ekber var. Ezan var. Mekke ezanı var. Medine ezanı var.
Koyma!
Neden?
Tuvalette rastlarsın. Banyoda rastlarsın. Allahu ekber der. Tuvaletten zor kaçarsın.
Bak kafasızlık yapma bak. Ezanda koyma!
İslam oyuncak değil!
Kıçının arkasına koyarsın. Allahu ekber kıçının arkasından bağıracak.. Beni terbiyesiz konuşturma. Allahu ekberin yeri var. İslamı çocuk oyuncağına çevirmeyin.
Namazın ciddiyeti var.
Ezanın ciddiyeti var.
İslam nişanlarına tanzim lazımdır.
Sulandırma başladılar her işi.
Dikkatli olalım kardeşim ya.
İşte. Horoz var. Ötsün. Horoz namazda da ötse bir şey olur mu?

Bu arada Hocanın cep telefonu çalar!

Aha benim kuş ötüyor. (gülmeler)
Namazda da olsa bir şey yok. Öter. Namazda da rastlasam millete sıkıntı yok.
Bir yerde rastladım..
Allah Allah dedi..
Oda anlamıyor..
Sen geldin dedi hoca efendi kuşlar geldi dedi yav..
Desem evliyayım inanacak yani de..
Dedim ben eşkiyayım.. Ya sende inandın mübarek. Telefon ötüyor..
Millette saf.
Ne itikatlı adamsın dedim ya.
Yav dedi sen geldin cıvıl cıvıl oldu felan dedi.
Buda zannediyor melekler felan geldi ötüyor..
Ulan dedim telefon ötüyor kardeşim ya.. Ha tabi. Okkabazlar var. Öyle numara yapar.
Millete evliyayım diye tanıtırlar kendilerini. Öylede var.
Allah bizi muhafaza etsin.

Cüppeli Ahmet Hoca'nın vaazıydı ve iki dudağının arasından çıkanı yazdım.. O yüzden yorumsuzdur.. (Bu vaaz başka bir bloğumda da yer almıştı.)
http://www.youtube.com/watch?v=6-q_me8PkdM

Hadi melekler yüreğinizden öpsün..

Ben Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..