Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

05 Kasım '09

 
Kategori
İnternet
Okunma Sayısı
11029
 

YouTube dayaklık, Facebook ayaklık, Twitter cik cik cik

YouTube dayaklık, Facebook ayaklık, Twitter cik cik cik
 

YouTube, Facebook, Twitter, da da dan


İnternette sorumlu melekler yepyeni teknoloji aletlerini de ellerine alarak YouTube, Facebook, Twitter siteleri hakkında yeni bir toplantı yapmışlar...

Aldıkları karar:

YouTube açılmıyacak o kadar!..

Kapalı kalmasında bizce hiç bir sakınca yok!

Hem bilmiyorsanız söyliyelim!

Twitter YouTube'la Facebook'u satın alacakmış, bay Google'da karşıdan bakacakmış..

Twitter bizim sorumluluğumuzda olduğuna göre, google ne?

T.C. ATA'sına ve şehitlerine hakaret konulu videolar yayınladığı sürece YouTube tarafımızdan kapalı kalacaktır.

YouTube bunu böyle bile!

YouTube açılırsa Facebook kapanır (*) demiş sağolsun Sağlık Bakanı Sayın Murat Hacıoğlu. (!)

Olmaz böyle bir şey!

Rüyanızda bile görseniz, Facebook'u size lafla bile kapattırmayız Sayın Hacıoğlu.

Bunu büle - büle bilesiniz.

Ben kim miyim?

Polemikçi Çingene :)

(*) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=212001

YouTube, Facebook, Twitter, ile ilgili diğer başlıklar:

Facebook'un zillisi seni, dürttün de n'oldu milleti?http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=211782

YouTube, ''Cadılar Bayramı'' (2009 HALLOWEEN)

Seyfi Solukal İnternette Neler Yapmış? http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=183569

'

Biz ''Milliyet Blog'uz'' http://blog.milliyet.com.tr bizim Milliyet.com.tr 'den hiç bir http://www.milliyet.com.tr farkımız yok!

Kim demiş ben demişim. :)

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

İnadan bindirdim alayını kapatmayı düşünüyorum. Benim için kapatmak mesele değil, alem dara düşmesin diye frenliyorum kendimi. Misal geçenlerde Hürriyeti kapatıcam dedim ve sözümde durdum. Kapımı kapadım, artık evime Hürriyet girmiyor. Ne olacak bilgisayarı kapatırım ne facebook girebülü, ne de yuutuuub :)))

Murat HACIOĞLU 
 05.11.2009 16:42
Cevap :
Google'de bir YouTube varmış.. Facebook'la Twitter'in kankisi oluyormuş.. Kanki dünyasında bir bu eksikti demezler mi yahu? Neymiş efendim bu kankilerden Youtube olanı, domuz gribi varmış diye ne (!) kapalıymış..Ben kalbimi kapatıyor muyum domuz gribi var diye? Hayır. Murat kapatıyor mu? Hayır. Be demek ki bizim YouTube'miz hep açık. Allah kapatmasın! Sayın Sağlık Bakanı açıklamış: YouTbe aşılancanların içinde demiş. Facebook domuz gibi ona bir şey olma ama demiş Twitter'den sakının o zaten kuş gribinin ana kraliçesi demiş.. Allah aşkına siz söyleyin sağlıklı bir insan böyle düşünür mü? Ben zaten sağlık bakanının sağlığından hep şikayetçiydim.. YouTube açtırmıyacağım deyişinden anlamıştım ben bunu.. Telefon çalıyor BAY GOOGLE ARIYOR :)  05.11.2009 17:35
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1986
Toplam yorum
: 5389
Toplam mesaj
: 722
Ort. okunma sayısı
: 4804
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster