Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '08

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
889
 

Youtube gene yasaklandı

Youtube gene yasaklandı
 

17 Ocak 2008. Eylül 2006 ve bildiğim kadarıyla 16 Eylül 2007'de olduğu gibi Youtube bir kez daha yasaklandı.

Kimbilir gerekçe nedir, kimbilir kimden çıkmıştır bu yasak başvurusu?!?

Pire için yorgan yakıldığına eminim, tek bildiğim bu!.. Bu site cinsel içerik açısından son derece dikkatli. Bu nedenle bizde erişimin engellenmesi genelde vatanın bölünmez bütünlüğü ya da Türklüğe hakaret gerekçeleriyle oluyor. Ben, bir iki ya da on on beş kendini bilmez şerefsiz bize hakaret etti diye değerimizin azaldığını düşünmedim şimdiye dek. Kaldı ki Türkiye sınırları içinde bu birkaç videonun izlemesini yasaklayınca ne oluyor ki?!? Koskoca dünyada izlenmesi engelleniyor mu? Var mı bu yasağın bir mantığı?

Neyse, firma avukatları devreye giriyormuş her defasında; bir kaç güne kadar açılır umarım.

Herkese sansürsüz günler!..

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sevgili Hakan Hocam, youtube çok kullandığım bir site olmasada, bana ulaşan birçok maillden ciddi bir veri, haber, iletişim kaynağı olduğu kesin. Günümüzün sınırları aşan teknolojilerine bu şekilde engel olma çabası cidden anlamını fazlası ile yitirmiş durumda. Maksat, "başkaları bizim hakkımızda kötü şeyler bilsin önemli değil, yeter ki biz onların bizim hakkımızda neler düşündüğünü bilmeyelim mi?" yoksa "başkaları bizim hakkımızda yalan yanlış şeyler bilmesinler mi?" eğer kendi kendimizi kandırmak gibi bir hastalığımuz yoksa maksadımız ikincisi olacaktır ve uygulanan yasak ikinci maksada kesinlikle hizmet etmez. Bu ülkenin dürüst, namuslu, doğrunun peşinde olan vatandaşları söz konusu saldırlara akıl gereğince yanıt verecek ya da karşılığında bir çalışma oluşturacaklardır. Bu kadar basit bir çözüm varken, kendi halkından gerçekleri saklama içgüdüsüne sahip bir diktatöryal bir devlet refleksi ile hareket etmek ne duruma uygun ne de mantığa, ellerine sağlık

Bibliyofil 
 24.01.2008 14:58
Cevap :
Sinan, vallahi tespitlerin öyle cuk oturuyor ki her defasında "Evet yahu, ben bunu anlatmak istemişim!.." diyorum. Bence (ne yazık ki) ilk seçenek doğru görünüyor, içimize kapanalım da, bizim hakkımızda söylenenleri duymayalım mantığına sapıyoruz hep. (Mantık denirse)!.. Hiçbir amaca hizmet etmese de, yasaklayarak / engelleyerek bir şeyler yaptığımızı, hatta iyi bir şeyler yaptığımızı sanıyoruz. Bir de fezayı hedefliyoruz ha?!?  25.01.2008 12:56
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 39
Toplam yorum
: 91
Toplam mesaj
: 16
Ort. okunma sayısı
: 2085
Kayıt tarihi
: 05.03.07
 
 

Bankacılığı bırakıp kendini reel sektörün kollarına atmış bir adamım... Kitaro başta olmak üzere ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster