Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '16

 
Kategori
İnternet
 

YouTube şaşırdı!

 YouTube’nin iyice aklını karıştırdım!

Geçen gün bir hoca efendinin videosunu seyredince o günden beridir aklınıza ne kadar hoca efendi ve mübarek geldiyse hepsinin videoları önerildi bana!

“Bunu da seyret abi!”

 “Bu da sana uyar abi!”

“ Mübarek sorgusuz sualsiz götürüyor abi!”

Türünden tavsiyelerdi bunlar!

Kimeydi hatırlamıyorum, önceki gün bir arkadaşa Chopin’den bir video paylaşınca YouTube şaşırdı!

“Ne oluyor abi!”

“Vaz mı geçtin cennetten abi?”

“Mersine giderken tersine gitmeye başladın bakıyorum!”

“Unutma bunları!”

Tüm sayfa Chopin videolarıyla doldu!

“Al da gözün doysun!” der gibiydi!

You Tube’yi şaşırtmaya devam edeceğim!

Azdavaylı Safiye’yi dinleyeceğim bugün!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..