Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Yüce aşkımıza. . .

Yüce aşkımıza. . .
 

Saçlarındaki güneşin parıltısıBahar gibi, çiçek gibi yüreğimde Tomurcuk verir.


Bu şiiri bugünkü 4. evlilik yıl dönümümüzde sevgili eşime armağan ediyorum. . . ( 27 Ağustos 2005 )

Canım..
Bitanemmm.
Sen gülünce ne kadar güzel olur bu dünya
Ne kadar parlaktır suretin
Sedef sedef dökülürsün yüreğime
Akarsular gibi saf ve temiz.
Ben değil, sen değil
Hep biz olduk ya değil mi ?
Elimi tutuşun
Gözüme bakarak; seviyorum diye haykırışın
Beni benden divane eyler.
Dilinden dökülen her kelamı
Avuçlarıma döker yüzüme
Bir nur gibi sürerim
Yanaklarındaki pembelik
Saçlarındaki güneşin parıltısı
Bahar gibi, çiçek gibi yüreğimde
Tomurcuk verir.
Ömrüm !
Ömrümüz yettiğince sevelim
Aşkımızı ölümsüz bilelim bu yeter bana
Ben, sen oldukça
Seveceğim kana kana
Yanacağım hep yüce aşkına.
. .

SENİ ÇOK SEVİYORUM CANIM BENİM
ZÜMRÜT GÖZLÜ GEZEL ANNE
OĞLUMUN GÜZEL ANNESİ .
HAYATIMIN EN GÜZEL ARMAĞANI. . .

Gökhan Cenker

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..