Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '18

 
Kategori
İnançlar
 

Yüce Kitabımız Kur'an'da Cinsellik ve Kadınla İlgili Kaç Ayet Var... Allah Aşkınıza...

Yüce Kitabımız Kur'an'da Cinsellik ve Kadınla İlgili Kaç Ayet Var... Allah  Aşkınıza...
 

Kadın... Başka konu yok...


Ünlü bir bayan "Yeter artık, biri sustursun şunu" diyor ya...  Gerçekten yeter ... 

Kendi çocukları, hanımları,yakınları ne diyor bu adamlara bilemiyorum...

Ya kardeşim...  Siz gerçekten Müslüman mısınız... Yoksa güzel dinimizi , inancımızı; içinden çıkılmaz labirentler haline getirip tümden insanları "dinden imandan" etmeye niyetli tutulmuş misyoner misiniz... 

Kur'an'da  başka konu yok mu, kadından  cinsellikten başka. Ağzınızı açtınız mı kadın ve bel aşağısı...Yakınlarınızdan da mı utanmazsınız ...  Bilmiyorum ki... 

Yaşar Nuri Hoca'mız yaşasaydı , o engin bilgisi ama sabrı taşmış insanların kızgınlığı ile size; o kendine özgü üslubu ile hak ettiğiniz cevabı verirdi ... 

Ben sıradan bir vatandaş olarak Allah'ın mesajlarını anlayabildiğim yorumlayabildiğim kadarı ile okuyorum, üzerinde kafa yoruyorum, araştırıyorum. Bir çok yerinde "ama nasıl olur" dediğim yerler de oluyor... O an için cevap bulamıyorum. Sonraları bir yerlerden cevap çıkıyor karşıma... Halen cevap bulamadığım onlarcası da var.

İnanç, iman her gönülde ayrı tecelli eder, Kimi insan son deminde bulur bir lokma Güneş huzmesini... Allah indinde o bir kurtuluştur onun için. Hiç kimse bilemez, gönül ve beyin arasındaki gel/gitlerin nedenini, nasıl sonuçlanacağını...

Bırakın herkes gönlünce yaşasın dinini, hayatını...

Yaradan ne diyor peygamberine...  "Boşuna uğraşma inanmaları için, şayet ben isteseydim, yeryüzündeki her insan inanırdı..." 

Ha..." Neden böyle" diyebiliriz, sorgularız... Sonuç olarak; herkesin bir sınavı var bu üç günlük dünyada deriz, diyebiliriz. Daha derine inersek, evrenin yaratılmadan önceki zamanlara ait bilgilere girmek gerekir ki  yazının amacından sapmış olurum...

Kitabımız; yanında açık gezmenizde  - Kuran diliyle- "ziynetlerinizi göstermenizde" sakınca olmayanları sayarken , anne, kız, kardeş hatta kocaların babaları, kardeşleri diye sayıyor.  Adam anasının dizinden kolundan bahsediyor. Tam açık yazamıyorum terbiyem uygun değil zira... Onu geçtim, yorgan battaniyeye geldi sıra ...

Allah'ım aklıma mukayyet ol...  Diyor artık insanlar...

Ben öyle tahmin ediyorum ki gündemi saptırmak, özellikle kafaları karıştırmak için de bu adamlar bilinçli zamanlarda konuşuyorlar... Ayrıca İslam'ın "İ" si kalmaması için uğraşıyorlar...

Allah aşkına diyorum, Allah aşkına...  Kur'an'da kaç ayette kadın ve cinsellik var ... Niye yoksuldan yetimden söz etmezler... Başka dine mensup olanlarla olan ilişkileri anlatmazlar... İnfak diye geçen zekat, sadaka kavramları...  Komşuluk, akraba ilişkileri... Bilimin de onayladığı; gezegenlerin hareketleri, çocuğun oluşumu ile ilgili  ayetler...  Örneğin benim dkkatimi çeken bir ayet bu konuda: "Biz her gün Evreni uçlarından eksiltiyoruz" diyor...  Bunlardan bahsetsene  birader ...  Biz de yararlanalım  o "engin" bilginden...

 Yok...  Bunlar zor konular... Varsa yoksa kadın şöyle giyinecek, kadını şöyle döveceksin, cinsellikle ilgili Kitap'da olmayan abuk subuk bir yığın saçmalamalar...

Hz. Muhammed'in yaşamından istediklerini, işlerine gelenleri, işlerine geldiği şekliyle alıp "sünnet" kılıfı geçirip dayatıyorlar.  Hz. Ayşe'yi 9 yaşında aldığını söyleyip bunu sünnet olarak lanse ediyorlar. Arabistan'ın sıcağı nedeni  ile erken ergenliği ve o günkü koşulları göz ardı ederek... Ki  Hz.Ayşe 'nin o yaştan büyük olduğunu  söylüyor, başka kaynaklar. Peki 25 yaşında iken kırkında çocuklu dul bir kadın almasını (Hz.Hatice) o ölünceye kadar  yirmi yıl kadar onunla yaşamasını neden örnek alıp sünnet olarak kabul etmiyorsunuz? sayın " çok bilmiş" beyler...

 İnancı olmayanlar da tutturmuşlar bir huri geyiği... Muhkem ve müteşabih ayetlerden söz ediyor Kur'anın kendisi... Mecaz kavramlar var ... 

Onlar  ayrı bir uç...  Bunlar başka bir uç...

Neden zor gelir  Kur'an'ı Türkçe okumak...  İlk okumada hiç bir şey anlamayabilirsiniz ya da çok şeye kafa takılabilir...     Araştıra sorgulaya, beyninizde ışıklar yanmaya başlıyor, tabii doğanızda  kaynak varsa...

  Bu efendileri kendi silahları ile vurabilir, onların bu şekilde ortalığı pisletmesine, genç beyinleri zehirlemesine, dinin asil ve asıl  kaynağı ile cevap vererek  engel olabilirsiniz...  Aksi takdirde... Birisi filan hoca şöyle diyor,  öteki yok falan hoca böyle diyor  gevelemeleri ile kararan, aydınlanma umudumuz,  rafa kalkmak zorunda kalır...

 

 
Toplam blog
: 307
: 1382
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

Emekli Türkçe öğretmeniyim.Şimdi Marmara Üniversitesi bünyesinde bulunan, Atatürk Eğitim Enstitüsü ..