Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Yudumlarken rakıyı, paspasladım zamanı

Yudumlarken rakıyı, paspasladım zamanı
 

Kimse üzerine alınmasın, o ayyaş benim !...


Sildim beynimdeki pası dumanı

Gönülden bir pencere açtım yarına

Sardım sarmaladım gönül yaramı

Kurdum düşlerime, gönül tuzağı

İlkin bir kırlangıç kondu düşüme.....

(Yudumlarken rakıyı, paspasladım zamanı)

Aldı kırlangıç kanatlarına beni

Çok acemiceydi, kanat çırpışı

Sildi gönlümün yıllanmış pasını

Karlı dağların zirvesine kondurdu beni

Eridim eridim düştüm dibine

(Yudumlarken rakıyı, paspasladım zamanı)

Bitmezmiş düşler, görmeden şişe dibini

Rakı da durmazmış, şişede durduğu gibi

Anılar da bırakmazmış aşkın peşini

Ayıldıkça başlarmış işin gerçeği

Sabaha bir anı kalırmış, başın ağrısı !

(Yudumlarken rakıyı, paspasladım zamanı)
...

Erdoğan Şahin

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..