Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '09

 
Kategori
Futbol
 

Yuh

Yuh
 

her zaman, her yerde, en büyük kartal


Dünyanın en iyi taraftarını, dünyanın en rezil taraftarına dönüştürdüler. Dün gece, İnönü'de, futbol magandaları sahnedeydi. Utanmadan, arlanmadan, bağırıp, tepindiler. Dünyanın en iyi taraftarını, bir anda, dünyanın en iğrenç taraftarına dönüştürdüler. Benim bu yazdıklarımı, umarım bunlardan birisi okur ve gider aynaya bakar. Ve kendi kendine sorar. Ben kimim? Ben nasıl biriyim? Ben Beşiktaşlımıyım, neyim?

Beşiktaş, sezona iyi başlamadı. Doğru. Ama, 3-O yenildiği maçta, maçın genelimde GS'den daha iyiydi. M.U. Maçında, İngiliz devi ile, başa baş oynadılar. Şanssız bir gol yediler. ÇSK Moskova maçında, maçın genelinde, rakipten daha iyiydiler. Eksik olan şey. Şans ve Gol yollarındaki beceriksizlikti. Bunda da, teknik patronun tercihleri vardı. Ama, belki yanlıştı, belki de, futbolcular onun istediklerini yapamadılar. Futbol, bir spor. Futbol, bir oyun. Sahadakiler, oyuncu, bizler seyirciyiz.. Amaç, eğlenmek, hoşça vakit geçirmek. Takımımızın yenmesi elbette güzel. Yenilmesi, dünyanın sonu değil. Daha 45 gün önce, iki kupayı kutlayanlar, dünyanın en iyi taraftarı ünvanını alanlar, bir kaç başarısız maçın sonunda, dünyanın en rezil taraftarına nasıl dönüştü, anlayamadım. Provake edildiklerinden şüpheleniyorum. Beşiktaş taraftarı bu değil. Olayların görüntülerinin, iyice incelenip, analiz edilmesini öneriyorum. Bu olayları çıkaranların, tek tek tespit edilip, bir daha İnönü'ye alınmamalarını öneriyorum. Buradan, hepsine tek tek YUH diyorum.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..