Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

11 Eylül '09

 
Kategori
Dünya
 

Yukarıdan baktığınızda 'sel'in kokusunu alamazsınız. ...

Yukarıdan baktığınızda 'sel'in kokusunu alamazsınız. ...
 

Setler yikilip, New Orleans sular altinda kaldiginda bizdeki gibi mezarliklardaki cesetler sel sularina karismisti. O donemin baskani Bush; nedense sehre inip olan biteni koklama yerine, havadan bir tur atmisti. Air Force-1 denilen o meshur ucagiyla.

Ucagindan sel bolgesini seyrederken cekilmis fotograflari basina dagitilmisti.

Sonradan hatasini anlayip, sularin icerisine girse bile is isten gecmisti.

Derler ki; Obama'yi 6 yil sonra iktidara bu 'hava turu' getirdi...

***

Basbakan Erdogan'i luks bir helikopterin icerisinde, Istanbul sel baskinini havadan izlerken gosteren fotograflarini Hurriyet'te gordum. CHP Baskani Ikitelli'de TIR parkini gezerken, Sayin Erdogan'i helikopterinde goruntulediler. Belki; Basbakanimiz botlarini cekmis selin icerisinde vatandaslarla bir araya da gelmistir. Belki Basbakan Ikitelli'de TIR soforleriyle selden sonra sohbet de etmistir. Belki; Sayin Erdogan suyun icinden esyalarini kurtarmaya calisan Istanbullulara yardim ederken de fotografi cekilmistir...

Ben onlari goremedim.

Benim gordugum; helikopter penceresinden Istanbul'u seyrederken cekilmis asagida ki fotografi...

***

Aslinda; Rize'de, Giresun'da, Artvin'de, Van'da, Mus'da, Siirt'de, Hakkari'de, Diyarbakir'da... sularin icerisindeydi ve ulasmasi bir-iki adim kadar yakindaydi!

Basbakan; lastik cizmelerini cekip, ayni gun, yagmurun altinda Istanbul sokaklarina yuruseydi, 'ACILIM' i da yakalamisti!...

***

Bence; siyasilerin gostere gostere bu tur davranislarda bulunmalari, cok buyuk bir hata!

Etrafinda ki basin, medya, promosyon, vs. sorumlusu kisiler neden Basbakani uyarmadi?

***

Amerika halki bu fotograftan tam alti yil sonra kendisini yonetecek bir lider buldu.

Bakalim Istanbul halki ne yapacak?


Fotograf:

www.hurriyet.com.tr

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..