Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '09

 
Kategori
Haber
 

Yüksek testosteronlu erkekler...

Yüksek testosteronlu erkekler...
 

Halis ağa ve zevcesi...


Halis ağa evlendi. Yer yerinden oynadı.

Bunu konuşmayan, eleştirmeyen kalmadı. Yazmayan da bir ben kalmayayım dedim. Hatta konu ile ilgili küçük bir "testosteron" araştırması bile yaptım.

Nasıl olsa sayın Halis Toprak'ın kendisinden 54 yaş küçük bir kızla evlendiğini hepiniz biliyorsunuz. 71 yaşındaki Halis ağa 17 yaşında bir "kız çocukla" evlendi. Hemde resmi nikah kıyıldı. Kızın şahitliğini de dayısı yapmış(!)  Kızın   yaşı çok küçük olduğu için ana babadan da "imza" alınmış. Yani, "alan memnun veren memnun" derler ya işte aynen öyle...

Halis bey; "Ben kızı gördüm beğendim, istedim verdiler zenginim diye satın almadım, kızın ailesi yoksuldu, bana baksın diye evlendim" diyor ve devam ediyor. "Erkekte 450 çeşit şehvet duygusu var kadında ise 50. Fark buradan kaynaklanıyor. Allahın kuralı bu. Müslüman erkekler dördüncüyü bile alabilir. Hem şimdi bak; 25 yaşında bir erkek için bir numaralı şart CİNSELLİK olur! Kız güzel midir cinsel'midir"

"Bir hanımın isteyeceği en iyi iş bende. 25 yaşımda iken nasılsam öyleyim. Hatta yüzde yüz daha iyiyim. Özlem'le (2. eşi) beraberken bayağı fark etti. O fark da devam etti şimdiye kadar, testosteron ölçümü yaptırmadım ama en kısa sürede ölçtürmek istiyorum" diyor.

Buraya kadar okuduklarınızın bir bölümü gazeteci yazar Ayşe Arman'la yaptığı söyleşiden aklımda kalanlar.

Şimdi gelelim,  İktidar Hormonu testosteron'a...

"Erkeğin rekabet mücadele, hatta şiddet ve saldırganlık eğilimlerini testosteron belirliyor. Bu açıdan bakıldığında testosteron erkeğin "savaş hormonu" gibidir. Yüksek testosteronlu erkekler, bu hormonu düşük olanlara oranla evliliği daha güç yürütüyor. İşin ilginç yanı, evlenince testosteron seviyesi düşüyor" diyor.

Prof.Dr.Osman Müftüoğlu / Hürriyet

Bakmayın siz Halis ağa herşeyin farkında. Aklı fikri de gayet başında. Hemde bir hanımın isteyeceği herşeyin hepsi onda  canı sağolsun yeter.  Bu  arada birde testosteron ölçümleri yapılsın gelsin hemde üst düzey çıksın da 25 yaşındaki delikanlılar saçını başını yolsun. Bakalım bundan böyle kızlara kur yapıp, şu kız güzel'mi, bu kız cinsel' mi diyebilecekler mi...?

Haber ve resim internet kaynaklıdır.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..