Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '18

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Yumurta Satıyorum 1 Lira, Tüccar; “Uğraşma 1’e Bana Ver” Vermem, İnsanlarıma 1,5 Liraya Satacaksın!

Yumurta Satıyorum 1 Lira, Tüccar; “Uğraşma 1’e Bana Ver” Vermem, İnsanlarıma 1,5 Liraya Satacaksın!
 

Soğuğun alnında akşama kadar bekliyor yine de vermiyorum. Adam sattığım fiyatı veriyor paramı alıp gideceğim, hayır; tek tek satıyorum!

Normalde zaten fiyatı 1 lira değil mi? Fark etmiyor, köy yumurtası bu, talep çok 2 liraya bile satar; alacak benden 1 liraya satacak 1,5 liraya. Havadan para, alışmışlar, benim asgari ücretli gariban vatandaşım ne yaparsa yapsın!

İnsanımı düşünüyorum benim derdim kendim değil, sorun 1 liraya vermem değil onun 1,5 liraya satması, bunun için vermiyorum zaten, yolsuzluğun önünü açmış olurum.

Türkiye’de insanlar böyle ülkesini düşünse bu soygun olmaz işte…

1 liraya veriyor yolluyorsun tüccarı. Hiç düşünmüyorsun ki adam senden 1’e aldığını benim yoksul vatandaşıma 5 liraya satıyor; kendin getir sat, hem de 1 liraya değil 2 liraya ver yine kardayız, adamlarda vicdan yok…

A marketine ıspanağı 50 kuruşa vermişsin öğrendim; ama biz burada 3 liraya alıyoruz!

Vatandaşın soyulmasına yardımcı oluyorsun, satıcı da neymiş, üret getir sat paran cebinde kalsın!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..