Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '10

 
Kategori
Mizah
 

Yumurtanın terapi gücü

Sinirli Selimle Silikon Hüsnü aynı mahallenin kapı komşuları idi. Selim beye asabi mizaçlı olduğu için Sinirli Selim , Hüsnü beye de yumuşak ve saf huylu olduğu için mahalleliler Silikon Hüsnü lakabını yakıştırmışlardı. Selim beyin haşmetli evinin yanında Hüsnü beyin külüstür evi yer alırdı. Sinirli Selim bol gelirli olduğu için dar gelirli Silikon Hüsnü' yü işe giderken cafcaflı arabasına almaktan sadistçe büyük bir zevk alırdı. Çünki eskiden ikisi de fakir aile çocukları idi ve Hüsnü onun fakir kalan okul ve çocukluk arkadaşıydı.

O gün yine akşam karanlığında işten dönüyorlardı.

Sinirli Selim: Yav Hüsnü bu gidişle saçımda bir tel kalmayacak.

Silikon Hüsnü: Abi , duymuşsundur , televizyon gösterdi, politikacının saçına yumurta iyi gelmiş. Sen de bir denesen.

Sinirli Selim: Bana ukalalık taslama. O öyle herhangi bir yumurta tedavisi değil. O adamın saçına iyi gelmesinin sebebleri var. Birincisi yumurtanın belli bir süratle kafaya çarpması lazım. Yumurta havada hızla seyrederken kimyasal değişime uğruyor ve saçı güçlendirici hormonlar oluşuyor. Bu da yetmez yumurtayı atanın söylediği negatif sözler yumurtanın DNA sını değiştiriyor. Yumurta mucize bir ilaç oluyor. Sen şimdi tutup da benim de üniversiteye tedaviye gitmemi isteme. Gitsem kimse bana yumurta atmaz.

Silikon Hüsnü: Abi o zaman hafta sonu senin bahçede kafana ben yumurta atayım, ne dersin?

Sinirli Hüsnü: Yine sinirlendirdin beni. Ben kafasına yumurta atılacak adam mıyım lan ? Ben senin kafana atayım.

Silikon Hüsnü: Abi sinirlenme hemen, benim saç sorunum yok. İyi niyetle söyledim. Sana sadece yardımcı olmak istedim.

Sinirli Selim: Senden yardım isteyen oldu mu?. Haddini bil.! Üstelik.beni kendinle kıyaslama. Ben kimim sen kimsin? Mesela diyelim en basiti.. Evi bırak senin böyle lüks bir araban var mı? Yok! Bahçende sadece bir el araban var. Oğlum sen beni kendinle kıyaslama. Tamam mı ? Bu arabanın değeri ne kadar onu bile bilmiyorsundur. Benim başarılıyım sen ise bir sıfır.

Silikon Hüsnü: Haklısın abi . Ben ne yaptıysam başarılı olamadım. İyi niyetli ve dürüsttüm.Ortama uyamadım. Abi yine de sen bana kızarak kafama bir kaç yumurta at belki bu ahmak kafam çalışmaya başlar. Ben de senin gibi başarılı olurum .hayatta.!

Sinirli Selim: Deneyelim. Bu yardımı yaparım sana. Karşılığında yine bahçemde biraz çalışırsın. Gelirken yumurtalarını getirmeyi unutma.

Akın Tekin

Sosyolog Çevreci Yazar

akintekin.com

 
Toplam blog
: 37
: 478
Kayıt tarihi
: 10.02.09
 
 

09.06.1944 Gürün doğumluyum. İst. Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyoloji mezunuyum. Uzun yılla..