Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '11

 
Kategori
Gelenekler
 

Yumuşatma operasyonu

Yumuşatma operasyonu
 

HER YER AVRUPA OLMUŞ


14 Şubat insanlara neyi ifade ediyor bilmiyorum ama çoğu insanın sevgililer günüdür. 14 şubat 2011 de başımdan geçen olayı anlatayım.... 

Sevgilim olmadığı için her zamanki gibi bilgisayarımın başında oturmuş, rutin işlerimi yapıyordum. Bir sosyal paylaşım sitesinde arkadaşlarımın sevgililer günü hakkındaki yazılarını gördüm ve bende katılmak istedim. Herkesin sevgililer gününü kutladığımı belirten güzel bir yazı yazdım. Paylaştım. Altına güzel bir bayan arkadaşım SENİNDE KANDİLİN MÜBAREK OLSUN diyerek yorum yapmıştı. Aman Allah’ım! Bugün mevlit kandiliydi. Çok utanıyordum. Ne diyeceğimi bilemedim ama pek belli etmeden işi şakayla karışık kapattık. Bense hala şoktaydım. Nasıl bir oyuna gelmiştik !. Bizim o gün kutlamamız gereken sevgililer günü değil, mevlit kandiliydi ama kimsenin oralı olduğu yoktu. Sevgililer günü bizim âdetimizde yoktu ama o kadar batıya hayrandık ki, kendimizi unutmuş onların kopyası olmuşuz. Televizyonlar, radyolar, yeni açılan lüks alışveriş merkezleri, afişler, sinemalar o kadar güzel ve oyalayıcıydı. Bence Türk milletinin üstünde muhteşem bir oyun var. Herkes ne yaptığının farkına varmalı ve kendine gelmelidir. Yoksa bu oyunda kaybeden biz olacağız. Bu oyuna aydınlarımız YUMUŞATMA OPERASYONU diyor.... 

 
Toplam blog
: 3
: 465
Kayıt tarihi
: 11.04.11
 
 

Gaziantep Üniversitesi'nde bilgisayar bölümü 2.sınıf öğrencisiyim. araştırmayı öğrenmeyi ve öğretmey..