Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

YUNUS EMREYİ DİNLEYELİM

Gelin

Canlar

Gelin

Gelin

Bugün

Yürekler güzeli

Güzeller güzeli

Candan da can insan

Yunus Emre büyüğümüzü

Bir güzel dinleyelim

Gerekli dersimizi alalım

Şu

Ölümlü dünyayı

Kendimize

Kahır dünyası yapmayalım

Buyrun efendim Buyrun

 

SORDUM SARIÇİÇEĞE

                           (İlahi)

Sordum sarıçiçeğe

Annen baban var mıdır

Sordum sarıçiçeğe

Annen baban var mıdır

Çiçek ey dür derviş baba
Annem babam topraktır
Çiçek ey dür derviş baba
Annem babam topraktır

Hak Lâ ilâhe illellah
Allah Lâ ilâhe illellah
Hak Lâ ilâhe illellah
Allah Lâ ilâhe illellah

Sordum sarıçiçeğe
Evlât kardeş var mıdır
Sordum sarıçiçeğe
Evlât kardeş var mıdır
Çiçek ey dür derviş baba
Evlât kardeş yapraktır
Çiçek ey dür derviş baba
Evlât kardeş yapraktır

Hak Lâ ilâhe illellah
Allah Lâ ilâhe illellah
Hak Lâ ilâhe illellah
Allah Lâ ilâhe illellah

Sordum sarıçiçeğe
Sizde ölüm var mıdır
Sordum sarıçiçeğe
Sizde ölüm var mıdır
Çiçek ey dür derviş baba
Ölümsüz yer var mıdır
Çiçek ey dür derviş baba
Ölümsüz yer var mıdır

Hak Lâ ilâhe illellah
Allah Lâ ilâhe illellah
Hak Lâ ilâhe illellah
Allah Lâ ilâhe illellah

Sordum sarıçiçeğe
Sen beni bilir misin
Sordum sarıçiçeğe
Sen beni bilir misin
Çiçek ey dür derviş baba
Sen Yunus değil misin
Çiçek ey dür derviş baba
Sen Yunus değil misin

Hak Lâ ilâhe illellah
Allah Lâ ilâhe illellah.
Hak Lâ ilâhe illellah
Allah Lâ ilâhe illellah

             (Yunus Emre)

Teşekkürler

Sevgili Yunus Emre Büyüğümüz

Size şükranlarımı sunarken

Allah’tan da bol rahmetler diliyorum

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..