Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '21

 
Kategori
Şiir
 

yunuslama

Y  U  N  U  S’ L  A  M  A

 

Yazan:Uçar Demirkan

 

Gönüller Yapmağa Geldim

 

Ben bilerek gelmedim

Kalmaya da niyetim yok

Yanımda çok şey getirdim

İsteyene vermeğe geldim

 

Benim kimseyle yok davam

İşim sevi gücüm sevi benim

Sevginin yeri gönüldür

Gönüller kurmağa geldim

 

Bakmayın deliliğime-aşk sarhoşuyum

Aşıklar bilir benim bu halim

İkiliği ortadan kaldırıp

Yarimle bir olmağa geldim

 

Miskin Uçarım-aşık olmuş

Kendisin tanrıya adamış

Tanrısal gerçeği bulmak için

Yaşamım harcamaya geldim

 

 

 

YUNUSLAMA II

Altı boyutu bilenlerdeniz

Gönül gözü ile görenlerdeniz

İçi dıştan sezenlerdeniz

Şükür elhamdülillah

 

Sevgi damlasında yüzenlerdeniz

Yaşam dergahında pişenlerdeniz

Yokluk katına düşenlerdeniz

Şükür elhamdülillah

 

Evreni çözmeğe gelenlerdeniz

Geldiğimiz gibi gidenlerdeniz

 Işık hızına erenlerdeniz

Şükür elhamdülillah

 

Altı başlı on iki kollulardanız

Kara deliğe yollulardanız

Hiçlik katını bulanlardanız

Şükür elhamdülillah

 

Adımız garip Uçar dellenenleriz

Yedi kat göklerde dillenenleriz

Üç yaşından beri hallenenleriz

Şükür elhamdülillah

 

 

YUNUSLAMA III

 

Enerjiyle genleştik

Zamanla da anlaştık

Maddeyle uzlaştık

Şükürler olsun

 

Uzaylarda kökleştik

Güneşlere yaklaştık

Evrenden uzaklaştık

Şükürler olsun

 

Çok idik Bir’leştik

Var idik yoklaştık

Yar ile de koklaştık

Şükürler olsun

 

 

YUNUSLAMA IV

 

Sonunda zamana erdim

Geçtim O’na göverdim

Adına görece dedim

Bana seni gerek seni

 

 

Ay yüzünde dolandım

Sonra güneşe yollandım

Uzaya ulaklar saldım

Bana seni gerek seni

 

Hiç durmadım öğrendim

Öğrendikçe delendim

Dellendikce yüceldim

Bana seni gerek seni

 

Gün geldi buluşalım

Dilsiziz konuşalım

Yoklukta varlaşalım

Bana seni gerek seni

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 142
: 578
Kayıt tarihi
: 04.09.13
 
 

1940 yılında İzmir'de doğdum İzmir Atatürk Lisesi'ni bitirdim 1961 yılında Mülkiye(Siyasa..