Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '08

 
Kategori
Yolculuk
 

Yurda " Merhaba demeye, hasret gidermeye "az kaldı kismetse !!

Yurda " Merhaba demeye, hasret gidermeye "az kaldı kismetse !!
 

Hava alani


Eklediğim resimdeki denize doğru uzanan köprüyü görüyor musunuz? ..Denizden doldurulan alanda inşa edilen havaalanı . Uzakları yakın eden uçakların birini inip diğerinin kalktığı 24 saat işleyen hava alanı . Evimize araba ile yirmi otuz dakika da . Havanın açık olduğu günlerde göğe yükselen uçakları araba kullanırken bile görmek olanaklı markete vs giderken .

Havalanan her ucagi gordugumde "Ah icinde ben de olsam diye dusundugum olur hep . Iki yildir gidemedim yurda . ve bir iki hafta once programimi yapip biletimi aldim . Bir aksilik cikmazsa pazar gunu yola cikiyorum . Yapilacak bir dolu is var ..evin duzeni , yolculuk icin hazirlanma derken onumuzdeki gunler epey telesli gececege benziyor .

Yuregim kipir kipir ..evden esimden cocuklardan kisa sure de olsa ayrilmanin verdigi endise ; kerdeslerimle degerli arkadaslarimla gorusecegim icin duydugum sevinc ...karmakarisik duygular icindeyim .

MB ye ugramaya zaman ayirayabilirim ama Turkiye den de sizlere yazmayi dusunuyorum .

Simdilik hoscakalin ..esenlikler saglikli gunler diliyorum . Sevgilerimle


 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..