Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yurda özlemi gidermek için bulunan çareler

Yurda özlemi gidermek için bulunan çareler
 

NUMARA


Yurttan döneli şunun şurasında iki ay bile olmadı. Ama hasret bitmiyor bitmez... Bir seyler yapmak lazım.

Yemek mi? Öğrencilerle toplanıp yiyip içeli (ayran, çay ) bir hafta oldu ... Araba da Turkce CD ler...

Bloga yazı yazmak sizlerle bir seyler paylaşmak...

Bodrum da iken ev numaralarını gösteren seramik benzeri resimli numaralardan almıştım. Eşime yapıştırttım gecen gün. Beyaz duvarı , mavi çatılı evimize çok yakıştı. Bodrum evlerı gibi kübik değil mimarisi ama olsun .

Burada evlerın numaraları yazılı değidir kapılarda . İsim yazılıdır genelde . Tabi görenler şaşırıyor , özellikle öğrencilerim .

Markete ara sokaklardan yürüyerek gidip geldim biraz önce . Yokenarındakı limon ve greypfurt ağaçları çiçeklerini açmış en pahalı parfümü kıskandıracak şekilde kokularıyla mest edıyorlar insanı ...

Başkasının bahçesi , ama sahibi bakmıyor bile çünkü geçen yılın meyveleri kimi agaç dalında olgunlaşmış düşmek üzere , kimi yerlerde çürümüş . Ama doğa bu yılda yeni tomurcuklarını vermiş kimi açmış kimi açmak üzere ..

İndim yoldan aşağı tanımadığım sahibinden izin isteyip :)) bir iki küçük dalı kopardım . Güzel kokuyu ciğerlerime çeke çeke eve geldim . Kapımın kenarında asılı küçük vazoya ( numaralara yakın yerde ) yerlestirdim . BODRUM da gibi hissettim kendimi.

Sabah gittiğim kırkyama kursunda canımı sıkan hanımın yaptıklarını unuttum bile .

Bir de yürüyerek beş on dakika olan deniz kenarında dalga kıranlar yerine çay bahçeleri olsaydı keşke . Gidip bir bardak tavsan kanı çay içebilseyidim ....

Nerede olursak olalım yaşamı yaşanılır hale getirmek biraz da kendi elimizde diye düşünüyorum . Çayım yok ama TORUKO AISU (TURK DONDURMASI ) dedikleri Maraş dondurmasının benzerinden aldım . Dersim var birazdan hemen yemeliyim .


IYI GÜNLER DİLİYORUM HERKESE ....

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..