Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kenan UNUS MATEMATİKÇİ ve AKADEMİSYEN

http://blog.milliyet.com.tr/kenanunus

14 Aralık '16

 
Kategori
Eğitim
 

Yurdum dan insan manzaralar!

Yurdumdan insan manzaraları !!!
 

Okul eğitim ve öğretim yeridir.
Ne yazık ki; cinsel tacızleri, idam ipleri ve de küçüçük çocuklara pala bıyıklar yaptırmak kahramanlık sayılıyor.
Ayrıca,''bana deli İbrahim derler'' diyerek öğrecileri darp etmek.
Diğer yandan FAZIL SAY Konserine tekbir eşliğinde baltayla saldırmak. Hamile kadına tekme atmak. Ülkemde kahramanlık sayılıyor. Evrensel boyutta bu etiketle anılmak ve de Pısada sınıfta kalmak eğitimci olarak beni utandırıyor. ...
Bu ve benzeri yaratıklara ne denir bilemiyorum!!!
Bu türlere insan demek insanlık adına utanmazlık ve ahlasızlıkdır.
Ülkemde yaşanan bunca sorun ve sıkıntılar arasına bu tür ahlaksızlıkları sığdırmak da başlı başına CUMHURİYET düşmanlığıdır.
Saygılarımla..

Kenan Unus

Akademisyen-yazar

 
Toplam blog
: 9
: 105
Kayıt tarihi
: 16.04.10
 
 

Orta öğretim, üniversite ve iş yaşamım Ankara' da sürdü. Çeşitli kamu ve özel kurumlarda matemati..