Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '19

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Yüreğe Dokunanlar

Kalemim iyidir aslında, çok okuduğumdan, çok izlediğimden olsa sözcüklerle oynamayı severim. Tümcelerin anlamı sözcüklerin uyumlu dansıdır benim için. Bütün bunları yapabilen ve bugüne kadar yazdığı yazılar beğeni ile karşılanan ben şu an Türk Dil Kurumunun sözlüğündeki yüzonbirbinyirmiyedi sözcükten hangileri duygularımı anlatmada yeterli olur bilmiyorum. 

Bir insandan bahsedeceğim size, yaptıklarını öğrendiğinizde insan ırkına ait olmanın gururunu yaşarken, kurtardıkları canlara acı çektirenlerin de insan olduğunu düşündüğünüzde "insan kötüsün, çok kötüsün" duygusundan kurtulayamayacağınız.

Yolum bir insan tarafından canı acıtılmış bir köpeğe yuvasını ve yüreğini açması ile kesişti onunla ve o günden beridir iyi ki kesişti diyorum. 

Sibel Çakır Angels Farm Sanctuary'nin kurucusu. İlk ve tek kurtarılmış çiftlik hayvanları barınağını ziyaret ettiğimde gencecik bir insan gördüm, bütün yaralı yüreklere dokunuyor ve onları onarmaya çalışıyordu.

Bizler birkaç kediye köpeğe bakarken bile yardım çığlıkları atarken o, sessiz sedasız yaşatma savaşı veriyor. 

Yüzerek kesilmekten kurtulan Ferdinand'dan, annesi kesildiği için yapayalnız kalan Elif kuzusuna, üç ayaklı dana Yusuf'tan, üç ayaklı at Duygu'ya anlat anlat bitiremeyeceğim yüzlerce hayvan için dünyayı cennete çevirmeye çalışan bu insanı bugüne kadar tanımadıysanız siz aslında gökkuşağı görmemişsiniz demektir.

Biz eskiden yardım istenmesini beklemez yardım ederdik, komşumuz aç iken tok uyumazdık ama yıllar geçtikçe bırakın istemeden yardım etmeyi, isteyene de yardım etmediğimiz gibi yardım ettiğimizde de bununla reklamımızı yapmaya çalışıyoruz. 

Bu yazıyı bu noktaya kadar okuduysanız lütfen  https://www.instagram.com/angelsfarmsanctuary/ sayfasına girin, takip edin oradaki linke tıklayın yardım edin. Bunları yaptığınızda başınıza çok güzel şeyler gelmeyecek ya da yapmadığınızda bir sürü aksilikle karşılaşmayacaksınız. 

Bir yüreğe dokunmak bu dünyada başınıza gelebilecek en güzel şey, yüreğe dokunanlardan olun.

 

 
Toplam blog
: 17
: 513
Kayıt tarihi
: 25.04.08
 
 

Fikir sahibi olmadan önce bilgi sahibi olmayı, en azından namusuzlar kadar cesur olmayı seçen, ya..