Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Yüreği karalar, yüreği kocamanlar

Yüreği karalar, yüreği kocamanlar
 

Kırmak ne kolay, yıkmak köprüleri,incitmek sonra da hiç bir şey olmamış gibi kaldığın yerden devam etmek.
Çalıştığım yerde öyle çok örneğini görüyorum ki şaşkınım. Birbirlerine olmadık kırıcı sözleri eden insanlar sonra hiç bir şey olmamış gibi yaşanan o sıkıntılı anları hiç yaşanmamış gibi silip arkadaşlıklarına kaldıkları yerden devam ediyorlar.
Dün yaşandı böyle bir olay bana sesini yükselten ve beni dinlemeden kaba bir şekilde işimi yapmamı söyleyen kişi sonra sanki hiç bir şey olmamış gibi ki bana bir özür borçlu iken, sesi ve davranışları tamamen farklı olarak sanki 5 dakika önce inciten o değilmiş gibi konuşmaya devam etti.

Yaşanan olumsuzluğu konuşmak istediğim de yine o kaba insan ortaya çıktı, hakılılığını o hiç haz etmediğim şekilde dinlemeden kestirip attı.
Bazen kişiler öfkeden çıldırırlar hiç çok görmemek gerek arkadaşlar kesin zurnanın zırt dediği yere gelmiştir inanın.
Ben tepkimi servisi terk ederek ortaya koydum. Anlayacağını hiç sanmıyorum. Dinlemesini bilmeyen kişilere kendinizi ifade etmeğe kalkışmayın üzülürsünüz. Kimseye de hak ettiğinden fazla değer vermeyin yoksa yine üzülürsünüz.
Kırgın bir şekilde otururken sevgili arkadaşım eşini işyerinde ziyarete geldi beraberin de dünya şekeri iki kızı ve oğlu ile. abi ilkokul bire gidiyor sonraki benim favorim kocaman bakan gözleri ile 2.5 yaşındaki güzellik en küçüğü elma şekeri diyorum henüz bebek.
Çekmecem de ve çantamda hep bir şeyler bulunur çocuklar için. Acil anlarda hemen davranırım çantama. İki numara alışkın benim bu rüşvetlerime yaklaştı yanıma, kucakladım aldım hemen cebine fındıkları doldurdum.
Kocaman bir öpücükle teşekkür etti o yarım konuşması ile. Aradan bir kaç dakika geçti, baktım elinde dışarıdan benim için topladığı birkaç papatyayı bana uzatıyor. Gözlerim dolu dolu oldu, biraz önce beni üzen o kaba, odun gibi davranan insan!!dan sonra ilaç gibi gelmişti ikibuçuk yaşında ki bu kocaman yüreğin üç papatyası.

Çok mu zor karşımızda ki kişiyi dinlemek, kelimelerimizi özenli seçmek ve özür dilemesini bilmek?

Lütfen biraz daha özen sevgili arkadaşlarım. O kişi bu saatten sonra asla değişmeyecek biliyorum ama olsun çıkmadık canda umut vardır değil mi efendim. sevgi ile saygılı günlere.


 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..