Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

02 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğim...

Yüreğim...
 

Yüreğimi akıttım,
Kılıcın en keskin yerine;
hayatın...
Korkmadan kesilmekten.

Bastırdım acısını acımla yüreğinin,
ne olurdu anlasaydım önceden;
seni yürek...
Olmazdı o zaman şu yüzünü kapatan perde.

Yırtıp çıksam şimdi,
meydanına güneşin...
Kim durdurabilir?
bilmemki.

Yüreğimi bıraktım,
kılıcın en keskin yerine;
üstünde durur mu?
yoksa kesip ikiyemi böler her şayi yüreğim...

Bak bir an gibi geliyor geçmiş insana;
Bitince her şey.

Ustası olmuş gibisin şimdi,
geçmişin acılarını taşırken geleceğe.

Şimdi,
yaşamın uğruna yüreğini akıtan benım;
Akansa,
yüreğimdir zaten;
Kılıcın en keskin yerine, hayatın...

Fahrettin ÖZCANAN

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..