Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğim aşk tanrısı

kır çiçeklerini tanıdığım gibi tanımam

karanfil nasıl sulanır, kasımpatı nasıl

yaşlı çınar ağacını, ceviz ağacını tanırım

Nazımdan, Gülhane parkından

sürgünlüğünde aşkın.

kimsem yoktu, uyurdum çınarlıkta

hiç tükenmeyen düşlerle uyanıktım.

köpüren sütler gibi gökyüzü

öptüğünde dudaklarımdan

sayısız gözleri vardı.

kısacık sürdü,

esmerdim, beyazlaştım.

usul usul yaktım ateşi,

aşk tanrısı İnanna ' yı çağırdım.

bembeyaz dişlerini gördüm

aşk ve bereketin

aralarına karıştım.

İşte dedi;

" Utu, çok sevdiğin Nanna' nın oğlu"

yağmursuz gözlerimde siyah yakamoz.                                               

tedirginliğim,

perdesi kapanmış yüzyılda

geç kalmam sevince.

ne çıkar, nereye çıkar erken geldiyse

ödünç aldığım kitap sayfalarından.

kır çiçeklerini tanıdığım gibi tanımam

sesi kesilmiş sonsuzluğu.

yüreğim yaz tanrısı 

akşam gezintileri yaraşır yüzüme

kalabalıklardan topladığım gülüşler

kendiliğinden sunuş, duygu derinliğime.

konuşuyoruz Utu' yla, tutarak ellerini

yıllar önce yaşıyormuşum gibi

sık sık  bahsediyoruz Nanna 'dan

tünele giren özsuyunun içişini.                            

yıllarca önceki, şimdiki dün gibi.

 

 

 

 

*Utu  (Şamaş) Güneş tanrısı Nanna'nın oğlu

*İnanna(İşter)Aşk ve bereket tanrısı

                      

 

 
Toplam blog
: 30
: 643
Kayıt tarihi
: 06.07.10
 
 

Şiirleri beş ülkede yayımlandı. Şu anda  bir kamu kurumunda Şube Müdürü. Çeşitli edebiyat, kültür..