Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yüreğim bir çingene şimdi...

Yüreğim bir çingene şimdi...
 

Dudaklarımda o çingene kızının ezgileri dolanıyor. Acıyı mı anlatıyor, yoksa aşkı mı bu kadar buğulu sesinde, bilemiyorum. İspanyolcanın ahengi, aşık olduğum gitarın tellerinde dans ederken, buğulu sesin feryadı dolduruyor yüreğimi...

Yüreğim bir çingene şimdi....

Özgür hayaller kurmanın ötesinde yüreğim,
Uçcuz bucaksız sahillerde, kara kumların üzerinde özgürce koşan vahşi atlar gibi...

Bir türlü yaşayamadığım sadece hissettiğim aşkım; gitarım...

Yaşanmamış tüm aşkların yok sayılamayacağı gibi, yok sayamadım yaşamasam da; sadece sarıldım bazen, öylece sarıldım. Çalamadım hiç bir zaman...Yaşayamadım aşkımı, sadece hissettim ve uzaktan baktım...Yine de sesini her duyduğumda bir çingene oldu yüreğim.
Duyduğum sesi yetti bana bu aşkımın...Ve sesini duyduğumda bile ben, kulağımda bir gülle, eteklerini savuran bir çingene kızıydım artık....

Uçsuz bucaksız sahillerde, yükselen alevler yaktığımız ateşten değildi....Kanımızı kaynatan ve bizi bulutların üstüne çıkaran ne ateşin kırmısıydı ne de şarabın...

Kara kumların üzerinde yükselirken kıpkırmızı alevler, döndükçe etekleri coşan kırmızı elbisenin içinde, simsiyah saçlarımın arasına sıkıştırdığım kıpkırmızı gül, dudaklarıma veriyordu rengini. Gitarın ritmi hızlandıkça, hızlanan dansım değildi sadece, ruhum yükseliyordu; en yasaksız özgürlüklere...Yüreğim bir çingeneydi şimdi...

Kanımda gitarın sesi vardı şimdi, aşk tenimin altında ve sadece bir kişiydi...

Bayrağım yoktu, sınırlarım da....Ülkem dünyaydı benim...

Yüreğim dünyayı almıştı içine, yüreğim nevalesiz yollara düşmüştü; gidiş ve dönüş bileti olmadan...

Hayatı duyduğum gibi yaşamak, hayatı hissettiğim gibi yaşamak....

Kara kumların üzerinde vahşi atlar gibi özgür....
Kara kumların üzerinde bir ateş dansı, ruhum gökyüzünde sınırları delerken...
Kanımda gitarın sesiyle...
Ezeli sürgündeyim...

Hep buydum, hep böyle kalacağım...

 
Toplam blog
: 240
: 1628
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Zamandan şikayet ederken, ne kadar hızlı aktığını fark edemeden geçmiş yıllar. Kırklı yıllar, kır..