Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yüreğim midemde

Yüreğim midemde
 

İnsanın midesi ile kalbi arasında çok sıkı bir bağ var.
Artık, ya da hep öyleydi de, ben yeni fark ettim ki; bazı insanların, söylediklerini, söylemediklerini, duruşlarını, yaptıklarını, yapmadıklarını, riyakarlıklarını, samimiyetsizliklerini, küçük hesap peşinde koşmalarını, sadistliklerini, hamlıklarını,  faşistliklerini, pisliklerini, aşırı temizliklerini, yalakalıklarını, onursuzluklarını, ahlak kumkumalıklarını, yargıçları, zangoçları, aşk satanları, aşk alanları, ve bir yığın insanı, "kendilerini pazarlama biçimlerini" değil de, satır aralarını okumaya başladığım günden beri, kalbim sızlamıyor. 
Sadece midem bulanıyor, buruluyor, eziliyor, ekşiyor.
Sadece yoğun bir bulantıdan başka hiç bir şey hissetmiyorum.
Sanırım kalbim paraşüt takıp, gizlice mideme yumuşak iniş yaptı. Şimdi iki organım paralel hizmet ediyorlar beynime.

 
Toplam blog
: 246
: 1012
Kayıt tarihi
: 15.02.08
 
 

..