Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '09

 
Kategori
Kitap
 

Yüreğim seni çok sevdi

Yüreğim seni çok sevdi
 

O yürek talan
O yürek yangın yeri
O yürek sen istiyor
Bir tek seni…

Mısralarıyla ün kazanan kitap… Aslında çoktan geçti bu mısraların büyüsü ama ben yeni okudum ve de beğendim. İddia edildiği gibi herkes kendinden bir şeyler bulamayabilir bu kitapta.

Aslı ile Murat’ın üniversite yıllarında başlayan ve Murat’ın ailesinin Aslı’yı istememesiyle perçinlenen bir aşk hikayesi anlatılmış kitapta. Ve Aslı’nın “savaşacak gücüm kalmadı” demesiyle master için gittiği Amerika ‘daki maceraları devamında ise çoğumuzun yapamayacağı sevgi gösterisi… Aslında kurguda burası biraz klasiğe kaçıyor. Murat’ı vazgeçirtmek için Aslı Robin ile evleniyor…

Aslı: inatçı, hırslı, önyargılı, azimli bir kişiliğe sahip olaylarda çoğu zaman önyargılı. Güçlü bir karakter. Ben duygusu daha ön planda.

Murat ise zengin bir ailenin tek oğlu, şiir tutkunu, ikilemler içinde kalan ve kendine ait fikirlerini çok belli edemeyen biri.

Anlatım güzel kimi yerlerde Canan Tan günlük şeklini anımsatan yazılarında geleceğe dair yönlendirmeler yapmış sanırım tek hoşuma gitmeyen yanda burası. Bence okur kendi yorum yapabilmeli, yazar onu sorularla acabalarla yönlendirmemeli.

Sonuç olarak okunası, hakkında azcık konuşulası, kahramanların yerine kendimizi konulası, tuzu eksik lezzetli bir yemek gibi olmuş…

 
Toplam blog
: 58
: 1647
Kayıt tarihi
: 13.05.09
 
 

Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler bölümü öğrencisiyim. Okumak, yazmak ve hayata dair yorumlar ya..