Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '15

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğim yanıyor, vuruldum anne

Yüreğim yanıyor, vuruldum anne
 

Bu vatan toprağı viran olmasın

Dalgalanan bayrak gökten inmesin

Artık vatan için ocak sönmesin

Yüreğim yanıyor vuruldum anne

 

Vatan için dağda nöbet tutarken

Kızıla dönerken güneş batarken

Pusuya yattılar bizler yatarken

Yüreğim yanıyor vuruldum anne

 

Böldüler vatanı kimse duymadan

Yırttılar bayrağı yere koymadan

Çakallar saldırmış kimse duymadan

Yüreğim yanıyor vuruldum anne

 

Kudurdu bu itler dağda ovada

Söz bitti diyenin sözü havada

Yine şehit acı ağıt yuvada

Yüreğim yanıyor vuruldum anne

 

Yine kudurdular kan kana kan

Başka türlü olmaz kurtulsun vatan

Sus demeyin hiç anlasın insan

 Yüreğim yanıyor vuruldum anne

Gülseren Akdaş

 

 

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 518 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..