Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yüreğim yine sensiz

Yüreğim yine sensiz
 

Sensizlikten yoruldum artık....


Seninle ne zaman karşılaşsam kalbim ilk günkü gibi çarpmaya başlıyor. Seninle beraberken yapmak isteyipde yapamadıklarım geliyor aklıma ve anlatmak istediklerimi bir türlü anlatamıyorum sana. İçimdeki dalgalar sessiz sessiz bir şeyler götürüyor benden. Korkuyorum yüreğimde esen sıcak rüzgarlardan. Sanki fırtınadan önceki sessizliği anımsatıyor bana.

Bazen öyle düşüncelere dalıyorum ki, sana kızgınlığımdan dolayı bir taş olmak istiyorum. Sakın beni yanlış anlama, sen yolda yürürken ayağına takılıp düşmen için değil. Bana karşı taşlaşmış kalbinin neler hissettiğini öğrenmek için, bu kadar yalvarışa rağmen neden yumuşamadığını anlamak için. Geceler boyu gördüğüm hayallerden sonra terler içinde uyanıp, o an için ölmeni istiyorum. Sakın beni yanlış anlama, benim olmadığın için ölüpde başkalarının olmayasın diye değil. Veya, ölümüne sevineceğimden de değil. Sensizlikten ölüye dönen Tarkan'ı daha iyi anlaman için. Sensizlikten boşluktaymış gibi gezen bedenimin neler hissettiğini daha iyi anlaman için.

Bu yaşananlardan sonra seninde geceleri uykun kaçarsa gökyüzüne doğru bak, orada karanlıkta sana bakan beni göreceksin yıldız yıldız. Yürüdüğün yollarda aklına ben gelirsem bastığın yerlere bak, orada beni göreceksin ezilmiş ve yapayalnız. Eski günlerimizi anımsarsan beni yatakta yanındaymış gibi düşün, ama sakın uyandırma, çok sessiz ve kıpırtısız. Ve o an beni görmek, tekrar benimle olmak istersen, ben hep aynı yerde, sensiz, sana susamış bir şekilde seni bekliyor olacağım.

Sıkıldığın zaman yüreğin daraldığında ferahlamak için bir yudum suya ihtiyaç duyarsan, yolunun üzerinde duran bir çeşme kadar yakınında olacağım. Gözünden akan yaşları silmek için mendil ararsan, bir el kadar yakınında olacağım. Üzüntülü dönemlerinde başını yaslayacak bir omuz ararsan, sevgi dolu kalbimle kollarımı açmış seni bekliyor olacağım. Sakın unutma; Yüreğim yine sensiz ve hala sana olan sevgim kadar duru ve yalansız....

Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..