Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '12

 
Kategori
Deneme
 

Yüreğim

Yüreğim
 

Sen sevgini verdin bana varlığından taç yaptım, meleklerin koynuna sundum. Senin yüreğinden ilham aldım ben sevgimle sana sunuyorum sevdiğim.

 Aşkın bir melek kadar masum yaşayarak öğreniyorum, umudum olmuşsun doğan güneşimde, tebessümüm olmuşsun her gecenin ayında.

Seni senle yaşayarak anlıyorum sevgini, mutluluğunu, aşkını ve biliyorum ki yarınlarıma umut olacaksın..

Bir gecenin koynuna sensiz giriyorum, gözlerinden çalıp yıldızlara taktım gecemi aydınlatmaları için, odama yansıyorsun sen zaten gecemdeki ay'ımsın..

Yüreğim bu gece de sensizim ellerini arıyorum, gülüşünü istiyorum her bir an, hep yan yana olsak ya, bir yudum çayı senle kana kana içsek ya. Şarabı da severiz öyle değil mi sevdiğim ? Aşkın şarabı oysa ki, kana kana içsek..

Yüreğim dileğimsin gel rüyalarıma, gel de gördüğüm rüyalar gerçek olsun..

Bir ömür yanıbaşında yaşlanayım.

Gel de ömür boyu sen olayım.

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..