Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

Yüreğimde kelimelerim, susuyorum...

Yüreğimde kelimelerim, susuyorum...
 

Yüreğimde kelimelerim…

Suskun biriktiriyorum şimdi söyleyeceklerimi, içimden taşamayanlar taşacağı günü bekliyor birikiyor…

Sana ait olmuş tüm kelimeler şimdi, cümleler eksik, tamamlanamıyor, senin varlığınla tamamlanacak paragraflarım…

Harften öteye geçemiyor yüreğimden sökülenler….

Sen olmalısın ki kelimeye dönüşsün, cümle olsun…

Bir yazının giriş, gelişme, sonucu olmalısın ki tamamlansın…

Başı yok, sonu yok, kayıplarda kelimelerim…

Birikiyor, sen gelene kadar bekliyorlar çıkacakları yerde uzun uzun yüklemsiz tümcelerim…

Seninle tamamlanmayı bekliyorlar…

Bir gelebilsen, bir gülsen, bir baksan, bir konuşsan, bir dokunsan akacak, taşacak, saklandıkları yerden dökülecek tümcelerim…

Sana ait olan her şey birikiyor şimdi, gelişinle şenlenecek, ezgilerle harmanlanacak, zamansızlıklardan zamanlar çıkacak….

Gelişine saklıyorum gülüşlerimi, sana saklıyorum cümlelerimi...

Geç kalma....

 
Toplam blog
: 127
: 820
Kayıt tarihi
: 22.09.07
 
 

Sıcağıyla bilinen memleketimde bir kış gününde geldim dünyaya. Bütün tezatlıklar hayatımda farklı r..