Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

23 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğimde yaşıyorum seni

Yüreğimde yaşıyorum seni
 

Yaşarken gençliğime baktım, off!..aynada ne kadar yaşlanmışım,
Seneler geçmiş tekrar seveyim dedim, ama baktım aldanmışım,
Bir yalnız seni sevdim, kendimi de genç sandım yanılmışım,
Ama ne yazık kı elimde değil, yüreğimde yaşıyorum seni....

Yaralı yüreğimin üstüne merhem oldun, ilaç oldun vicdanına,
Yol gösterdin Allahın yolu, geçmişim harammış meğer bana,
İyi kötüyü sende yaşadım, katıldım söz ve paylaşımına,
Ama yazık ki elimde değil, yüreğimde yaşıyorum seni...

Gözlerin ipek ipek bakıyor, anlatılmaz duyduğum sıcaklık,
Senle tanıştığımdan bu yana, duydum dostça yakınlık,
Yaşıma rağmen gençler gibi kalbimde duydum refahlık,
Ama yazık ki elimde değil, yüreğimde yaşıyorum seni...

Kader ağları geç karşılaştırdı, seni bana yaşamımda,
Sana, resmine baktıkça kahrediyorum, kendime her anımda,
Geçmişimi senle yaşasam, bu küçücük yaşadığım dünyamda,
Ama yazık ki elimde değil, yüreğimde yaşıyorum seni...

Sen benim geleceğim, can ve yaşanacak cananımsın,
Dert değil görmesemde, yaşadığım tek arkadaşımsın,
Allah yolunda, doğruyu bulduğum tek paylaşımımsın,
Ama yazık ki elimde değil, yüreğimde yaşıyorum seni....
 

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..