Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğimdeki kırlangıç

Yüreğimdeki kırlangıç
 

Yüreğimdeki kırlangıç


Bu sabahki bütün kuş seslerini sana yolluyorum
Kırlangıçların, ismini sayıkladığını duyuyor musun?
Beklerken seni, gitmekle kalmak arasında kararsızken,
Yüreğime yuva yapan kuşların esir ediyor beni bu kapının önünde...
Ömrümün sonun kadar orada, öylece kalayım istiyorum.
Sonsuz rüzgarlarınla savrulurken bedenim,
Hırçın güneşinle kavrulurken tenim,
Sabahın bu saatinde sensizlikten yine titriyor yüreğim...
Bekledim.
Okadar çok bekledimki seni.
Her gün. An be an, nefes aldığım aldığım her saniye bekledim seni.
Bilseydin beklediğimi gelir miydin?
Sesini özledim.
Hatırlayamadığım kokunu, soluğunu.
Kirpiklerinin arasındaki ışığımı özledim...

 
Toplam blog
: 26
: 797
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü 3. sınıf öğrencisiyim. İzmir-Konya aras..