Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğimdeki o kız,sen değildin.

Yüreğimdeki o kız,sen değildin.
 

Kaya kovuğundan çıkmadım ya elbet
Bende bir ananın ilk göz ağrısıydım
Hep yalnız yaşayacak değildim ya
Bir gece bende hayallere daldıydım

Bir gözleri ahuya sımsıkı bağlanıp
Çoğu günler aç bilaç ve uykusuz kalmıştım
O da kim ola,eğer varsa beri gele
Hiç tanımadan sevgisinden güç almıştım

O gün gelip çatmadı hiç,boş yere bekledim
Artık aramaktan umudu kesip caymıştım
Anam görücü gitti,ama aldığı o kız sen değildin
Kimdin bilmiyordum, ama sana çok fena yanmıştım

Suçum yok,pek çok aradım ama sen yoktun
Yakışıklıydım ya güya,elbet bulurum sanmıştım
Eli sıcakmı,yüreği kabarıkmı bilemeden
Şiirler yazarak, kavuşmaya gün saymıştım









 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..