Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğimdeki sevdam

Yüreğimdeki sevdam
 

SEVDAM(ALINTIDIR)


Buz duvarlara yazdım adını,

Kalemim kırıldı,

Gecelere haykırdım sevgimi,

Sesim kısıldı,

*

Uzaklarda aradım seni,

Hayallerim yıkıldı,

Yakınımdasın, yanımdasın,

Ama,

*

Bir hayal oldun sanki,

Uçup gittin Kaf dağının ardına,

Bir bilmece?

Bulamadım derdin ne?

*

Düştüm umut yollarına,

Ayaklarımda çarık, elimde asa,

Beynim kaygılarla dolu,

Bulandım yasa.

*

Arıyorum yüreğimdeki,

Sevdamda seni,

Yalnızlığa attın,

Sonbaharımda beni.

*

NAHİDE ÇELEBİ

21 Ağustos Fethiye

(Duygu Pınarı isimli şiir kitabımdan alındı)

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..