Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğime kar yağar bugün

Yüreğime kar yağar bugün
 

Koskoca bu dünya, şimdi bana dar,
Derdimi küçültmez, şarap dolu bar,
Mevsim bahar olmuş, ne faydası var?
Benim yüreğime, kar yağar bugün…
 
Gözlerimden yaşlar, süzülüp akar,
Mutlu gezenlere, mahzunca bakar,
Eller bayram eder, türküler yakar,
Benim yüreğime, kar yağar bugün…
 
Yalan imiş dostluk, koca bir yalan,
Tozpembe hayaller, edilmiş talan,
Giden gitti geride, hüzünmüş kalan,
Benim yüreğime, kar yağar bugün…
 
Deli gönül düştü, dert ile gama,
Kalbim parçalandı, her yanı yama,
Gökte sıcak güneş, kavurur ama,
Benim yüreğime, kar yağar bugün…
 
Osman İnci
 
Toplam blog
: 11
: 110
Kayıt tarihi
: 08.04.15
 
 

1964 Yılında Gaziantep’in Oğuzeli ilçesine bağlı Yakacık köyünde dünyaya geldi.   1979 yı..